Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Vozidlo JEEP RENEGADE 1,4 VIN: 1C4BU0000GPD84555, které mám na operativní leasing bylo již po sedmé odtaženo do servisu + několikrát jsem ho do servisu odvezl sám (občas bylo i pojízdné).
Rekapitulace oprav.
12.7.2016 převzetí vozidla - cca 0 km
09/2016 - neuznaná reklamace převodovky - cca 5000 km
10/2016 - odtaženo, výměna sinchron 1,2,3 rychlostní stupeň - cca 6800 km
03/2017 - pravidelný servis, vrzání pravého předního kola, držák na bezpečnostní pás - cca 15000 km
- mimo jiné byl opravený volant, protože při poslední závadě byl nasazen křivě :-)
11/2017 - odtaženo, výměna turba - cca 27000 km
11/2017 - silem bloky na motoru - od výroby byly špatně umístěné (hlášeno už 10/2016) - 28000 km
01/2018 - odtaženo, hlava moturu + multiair - cca 32000 km
03/2018 - odtaženo, protože ztratilo výkon - závada se ale neprojevila - cca 33000 km
04/2018 - odtaženo, oprava převodovky - cca 35000 km
05/2018 - kontaktoval jsem majitele vozidla (UNI CREDIT), že bych rád auto vrátil předčasně. Bylo mi nabídnuto, že to lze pouze s doplatkem cca 50.000,- Kč, to ovšem odpovídá stejné částce, jak kdybych si auto ponechal do konce operativního leasingu.
- zde asi neprofesionální pracovník přeposílal můj dotaz na nadřízeného a mě dal do kopie. Zpráva nadřízenému zněla ve smyslu : "zase další spokojený zákazník :-)".
08/2018 - pravidelný servis - cca 42000 km
08/2018 - odtaženo, roztrhaná spojka - cca 42000 km
u většiny servisů bylo vždy hlášeno, že rychlostní stupně 1,3,5 stále špatně řadí - nikdy nebylo vyřešeno
Dále mohu podotknout, že mám 2 vozy stejného typu a ten druhý má pouze 2x vyměněné turbo v 52.000 km. Proto jsem s ním nadmíru spokojen :-))))). Naštěstí jej v prosinci vracím.
Dnes po mě chce autorizovaný servis cca 40.000,- Kč za opravu spojky, protože ta je vyloučena z prodlouženého servisu. S tímto zásadně nesouhlasím. Mám za to, že roztrhaná spojka souvisí s tím, že tento kus automobilu je jednoduše nepovedený zmetek. Navíc spojka není spálená, ale roztrhaná.
Vozidlo JEEP RENEGADE 1,4 VIN: 1C4BU0000GPD84555, RZ 5AP5898
Navrhuji opravu spojky na náklady majitele vozidla, prodejce vozidla nebo dodavatele vozidla.
Popřípadě ukončení operativního leasingu bez smluvních doplatků.
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen užívat pronajatou věc jako řádný hospodář k ujednanému účelu, nebo není-li ujednán, k účelu obvyklému, a platit nájemné. Spotřebitel oznámí pronajímateli, že věc má vadu, kterou má odstranit pronajímatel, hned poté, kdy ji zjistí nebo kdy ji při pečlivém užívání věci zjistit mohl.
Po dobu nájmu provádí běžnou údržbu věci spotřebitel, ledaže se k ní zavázal pronajímatel. Ostatní údržbu věci a její nezbytné opravy provádí pronajímatel, ledaže se k některému způsobu nebo druhu údržby a k opravě některých vad zavázal spotřebitel ve smlouvě.
Oznámí-li spotřebitel řádně a včas pronajímateli vadu věci, kterou má pronajímatel odstranit, a neodstraní-li pronajímatel vadu bez zbytečného odkladu, takže spotřebitel může věc užívat jen s obtížemi, má spotřebitel právo na přiměřenou slevu z nájemného nebo může provést opravu také sám a požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů. Ztěžuje-li však vada zásadním způsobem užívání, nebo znemožňuje-li zcela užívání, má spotřebitel právo na prominutí nájemného nebo může nájem vypovědět bez výpovědní doby.
Ukáže-li se během nájmu potřeba provést nezbytnou opravu věci, kterou nelze odložit na dobu po skončení nájmu, musí ji spotřebitel strpět, i když mu provedení opravy způsobí obtíže nebo omezí užívání věci. Trvá-li oprava vzhledem k době nájmu dobu nepřiměřeně dlouhou nebo ztěžuje-li oprava užívání věci nad míru obvyklou, má spotřebitel právo na slevu z nájemného podle doby opravy a jejího rozsahu. Jedná-li se o takovou opravu, že v době jejího provádění není možné věc vůbec užívat, má spotřebitel právo, aby mu pronajímatel dočasně poskytl k užívání jinou věc, nebo může nájem vypovědět bez výpovědní doby.
Pronajímatel nedopovídá za vadu, kterou spotřebitel na věci sám způsobil. Spotřebitel je v takovém případě povinen uhradit pronajímateli škodu, kterou na věci sám způsobil. Pokud spotřebitel nesouhlasí se závěry autorizovaného servisu, bude muset spotřebitel prokázat, že vadu nezpůsobil a že vada byla způsobena běžným opotřebením věci, za které odpovídá pronajímatel.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.