Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Jsem Vaší letitou zákaznicí. Od roku 2017 používám službu Magenta 1.
Bydlela jsem v Mikulovicích u Pardubic a tam jsem využívala internet vzduchem (č. smlouvy 734 246 933)
20.7.2018 jsem se stěhovala do Červeného Kostelce, proto jsem 17.7. 2018 navštívila Vaši pobočku v Pardubicích na Masarykově náměstí 2799, kde mě obsluhovala slečna Aneta Barvová.
Sdělila mi. že pokud se stěhuji, musím současnou smlouvu ukončit a na adresu nového bydliště uzavřít smlouvu novou. Dokonce mi bylo řečeno, že musím smlouvu ukončit až po přestěhování a navrhla mi, že smlouvu ukončí a podepíše mým jménem pro vzdálenost nového bydliště.
Ještě téhož dne 17.7.2018 jsem s ní uzavřela smlouvu na novou adresu. Slečnu Barvovou jsem po přestěhování kontaktovala aby smlouvu tedy ukončila ale nereagovala již ani na volání ani na emaily.
Začátkem srpna jsem tedy navštívila provozovnu v Náchodě kde jsem původní smlouvu ukončila. v Náchode mi pracovnice řekla,že jsem vůbec smlouvu nemusela ukončovat, pouze ji převést do nového bydlište že za předčasné ukončení budu muset zaplatit pokutu asi 800kč.
Takže díky neznalosti slečny Barvové a jejímu nekompetentnímu jednání jsem se dostala do velmi nepříjemné situace.
Se službami T-Mobile jsem byla vždy velmi spokojená a hodlám je využívat nadále. Dokonce jsem měla v červenci vlastně smlouvy dvě.
Jsem plně invalidní důchodkyně, po zaplacení nájmu, energií a T-Mobile mi zbyde z důchodu 700kč na osobní potřeby. pokuta ve výši 800kč je pro mě likvidační, proto Vás tímto žádám od sproštění této pokuty, která vznikla díky špatným informacím Vaší pracovnice.
Děkuji za kladné vyřízení Helena Staníčková,
Sproštění od placení pokuty
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.