Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dne 1.8.2018 jsem v ústecké pobočce AAA Auto zakoupil vůz Hyundai i40 a po několika jednáních střídavě s prodejcem a manažerem jsme se domluvili, že na automobil nelze udělat slevu, ale že mi dodají povinnou výbavu a sadu zimních pneu s disky (auto bylo na sjetých letních), byl to přesně ten důvod proč jsem do koupě vozu šel. Povinnou výbavu dodali ihned (sadu stoletých otevřených žárovek a prošlou lékárnu zmiňovat ani nebudu), sadu zimních kol mají podle předávacího protokolu a kupní smlouvy dodat do 29.9.2018. V PO 3.9.2018 jsem dostal zprávu, že pneu jsou pro mne připravena, bohužel ráfky nebyly na můj vůz a navíc ani pneumatiky nebyly stejné. Odmítl jsem tedy kola převzít, přičemž mi bylo naznačeno že disky pravděpodobně nebudou. kontaktoval jsem tedy ombudsmana který řeší problémy v AAA a stále čekám na uplynutí termínu dodání, ikdyž mi bylo naznačeno, že v daném termínu disky nedostanu. Při ceně vozu cca 300 000 Kč, jsem očekával a stále očekávám trochu jiné jednání ze strany AAA.
hyundai i40 spz: 7AB 2380
Dodání 4x zimních pneu s disky
Finanční kompenzace 15 000 Kč
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz za vůz a za již zaplacené služby (cena + suma za převod + proběhlý servis)
|
Tweet |
Pokud by prodávající vůbec neměl v úmyslu dodat nabízené zboží a nabídka měla sloužit pouze k přesvědčení zákazníka, aby učinil koupi vozidla, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Vážený pane Kozáku,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení a mám informaci, že Vaše věc by měla být vyřešena. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Hodnocení: