Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26042Zásilka doručena, ale doručena mi nebyla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2018, před 6 lety

Martina Borsiczká

Znění stížnosti

Dne 23.8.2018 mi byla údajně doručena zásilka LF536153165CN. Již několikrát se mi stalo, že právě tyto typy zásilek byly ve schránce tím stylem, že každý, kdo šel okolo je mohl bez námahy vyndat a odcizit nebo byly nechány u někoho ze sousedů a poté předány. Jelikož jsem při online sledování zásilky zjistila, že balíček byl doručen, ačkoli mně určitě ne, obešla jsem dům, zdali někdo mou zásilku nemá - nebyl ve schránce ani lísteček, u koho by byl nechán. Poté co se nenašel jsem se rozhodla VIDITELNĚ na schránku napsat, že si nepřeji nechávat ve schránce balíčky, co z ní vyčuhují, a taktéž si nepřeji nechávat balíček u sousedů, ale při nezastižení zanechat na poště. Jelikož k nám chodí celý můj život ta samá pošťačka kterou mám ráda, rozhodla jsem se to více neřešit. To, že se ovšem bude situace opakovat i přes sdělení na schránce je vrchol, a nejspíš byste měli své zaměstnance naučit číst. Opět balíček údajně doručen, opět schránka prázdná a nikdo o něm neví. Jedná se o LF407601822CN. Zásilky byly předem placené.


Produkt

Záilky LF536153165CN a LF407601822CN


Požadované řešení

Požaduji, abyste své zaměstnance naučili číst.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2018 12:46, před 6 lety

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsm

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.