Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26046Ztržená neoprávněně částka z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2018, před 6 lety

Simona Pospíšilová

Znění stížnosti

Zaregistrovala jsem se na zkoušku v seznamce Be2, pouze na měsíční vyzkoušení. Dala jsem já hloupá k dispozici čísla své kreditní karty. Po 14- ti dnech jsem se rozhodla, že už na seznamce nechci být. Napsala jsem na zákaznickou linku požadavek, oznámení, že už nechci jejich služby využívat. No a ejhle, za 14 dní mi zmizelo z účtu 2247,- Kč!! Okamžitě jsem to řešila s moji bankou, blokla kartu, zařídila novou. Jsem na sebe naštvaná a zároveň to beru jako zkušenost. Brala jsem to jako měsíc na zkoušku. Napsali mi, že jsem se neodhlásila včas, přitom to není pravda. Mám vše zdokumentované. Takže co s tím? Když každý nad tím mávne rukou, vše jim projde a to si myslím není fér. I pro ostatní.


Produkt

Seznamka pro 5 let a víc Be 2


Požadované řešení

Navrácení částky a pokud to nepůjde, postih pro společnost takový, že bude zakázaná jejich činnost. Kolik lidí musí okrást, aby se konečně začalo něco dít? Jaká to musí být celková částka okradených zákazníků?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2018 09:03, před 6 lety

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2018 16:09, před 6 lety

ID: 176407330


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 23/07/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.9.2018 16:46, před 6 lety


Simona Pospíšilová

Dobrý den, já splnila podmínky oznámení o zrušení účtu a v příloze je zdokumentována komunikace se zákaznickou linkou BE2

Pospíšilová Simona

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2018 17:51, před 6 lety

Z přiloženého souboru vyplývá, že spotřebitelka zaslala společnosti jednoznačnou žádost o zrušení členství do 14 dnů od zakoupení prémiového členství. Vzhledem k tomu, že podle § 555 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se právní jednání posuzuje podle svého obsahu, je nutné žádost spotřebitelky vyhodnotit jako odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2018 14:41, před 6 lety

ID: 176407330


Dobrý den.

Z přiloženého souboru nevyplývá, že by uživatelka žádala o Odstoupení od smlouvy, ale o ''zrušení členství'', na základě čeho jí byl ke dni: 07.08.2018 ze strany Zákaznického centra Singles50 zaslán přesný postup, jak členství zrušit,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.9.2018 07:42, před 6 lety


Simona Pospíšilová

Zádný přesný postup o zrušení clenstvi, ci odstoupení od smlouvy mi nebyl zaslán. Jelikoz spolecnost nereagovala na me zrušení pres zákaznickou podporu, zacala jsem hledat recenze od uživatelů a na zaklade toho jsem pote zjistila, ze z uctu mi byla ztrzena výše zmíněna částka. A i presto nerozumím výši částce, ktera byla ztrzena, bez předchozího upozorněni! Fakt je ten, ze do 14-ti dnu jsem zadala P zrušení clenstvi, zákaznická podpora mi Odepsala - asi robot, ze mi dekuji za zpravu a do třech dnu se ozvou. A NIC! Za to za par dni penize z uctu pryc!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2018 16:42, před 6 lety

Spotřebitelka doslova napsala: " (...) již nechci využívat Vaše služby a chci zrusit clenstvi." Vzhledem k tomu, že Všeobecné obchodní podmínky Singles50 (VOP) hovoří o všem, co společnost v rámci právního vztahu poskytuje, jako o službách, je nutné prohlášení ve znění: "již nechci využívat Vaše služby" vyložit jako vůli ukončit právní vztah se společností. Jiný výklad by znamenal, že spotřebitelka pouze sdělila, že už nechce služby využívat, nicméně stále je za ně ochotná platit. Takový výklad je nesmyslný a v žádném případě nelze usuzovat, že by něco takového průměrný spotřebitel požadoval.

VOP dále v bodu 8 (1) uvádějí: "Zpoplatněný smluvní vztah (tzv. ”Prémiové členství”) (...)." I VOP tedy označují smluvní vztah mezi spotřebitelem a společností jako členství. V takovém případě je v situaci, kdy spotřebitelka žádala o "zrušení členství" v době do 14 dnů po uzavření smlouvy, vyložit toto jednání spotřebitelky jako požadavek od smlouvy odstoupit, jelikož jinými slovy žádá o zrušení smluvního vztahu, což odpovídá odstoupení od smlouvy.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2018 16:29, před 6 lety

ID: 176407330


Dobrý den.

V zájmu přeposlání potvrzení o zaslání výše uvedené emailové komunikace s postupem Výpovědi prosím kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@singles50.cz.

Jelikož toto obsahuje osobní data, není jej možné zveřejnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.9.2018 20:16, před 6 lety


Simona Pospíšilová

Uplne nerozumím, co po me spolecnost chce. Prokázala jsem vse, co bylo nutne doložit jako průkazny materiál a to mam absolvovat znovu jako pouze osobni komunikaci se společnosti, ktera porušuje spotřebitelský zákon? Ktera mne vzdy odkázala do patřičných mezi? Prosim o ujasneni. Pospisilova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2018 16:39, před 6 lety

ID: 176407330


Dobrý den.

V zájmu přeposlání průkazu, že Výpovědní postup Vám byl k datu 07.08.2018 ze strany Zákaznického centra zaslán, prosím kontaktujte: zakaznickyservis@singles50.cz.

Mějte prosím na paměti, že postup Výpovědi je také součástí Všeobecných obchodních podmínek Singles50, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.singles50.cz a přímo v jejich uživatelském profilu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 09:50, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2018 10:59, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.