Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
13.1.2018 objednán mobilní telefon Honor 9 na portálu www.androidlevne.cz
15.1.2018 uhrazena částka 5.999,- Kč na základě zaslaných údajů o platbě
15.1.2018 potvrzeno přijetí platby za objednávku
únor - červen 2018 upomínání, že zboží nebylo dodáno. Ze strany dodavatele neustále opakované ujišťování, že zboží již bylo zasláno.
19.6.2018 zasláno písemné odstoupení od smlouvy a požadavek o vrácení uhrazené částky.
19.6.2018 dodavatelem potvrzeno přijetí odstoupení od smlouvy
červenec - srpen 2018 opakované připomínání o vrácení částky. Ze strany dodavatele opakované ujišťování, že platba byla odeslána či bude odeslána následný den, ... atd.
Mimo jiné zdržovací postupy dodavatel použil i zfalšované oznámení o zadání platby u české spořitelny.
Mobilní telefon Huawei Honor 8, 32GB
Vrácení uhrazené částky ve výši 5.999,- Kč za nedodané zboží.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.