Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den, pred 3 tydny jsme si zridili sluzbu O2 TV, avsak hned pri spusteni set top boxu jsme zjistili, ze se seka. Pristroj jsme jiz 2x reklamovali na prodejne O2 a jiz 2x nam jej vratili s tim, ze zavada se neprojevila. Zapujceny set top box vzdy funguje v poradku. Kolikrat musime pristroj reklamovat, aby nam byla reklamace uznana a obdrzeli jsme fungujici set top box? Verte, ze neni nasi zalibou s tim porad nekam behat. Prosim, vyhnete se radam typu restart nebo reboot, zkouseno uz tak 1000x. Dekuji.
O2 TV NG STB (FSTB.O2TVNGSML.Z3)
Vymena set top boxu za novy fungujici kus, uznani reklamce
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Dobrý den
velice mě mrzí, že řešíte potíže s novým set-top boxem a O2 TV. Vše blíže prověříme. Poprosím vás ještě o doplnění telefonního čísla přípojky O2 TV a také čísel reklamačních protokolů do neveřejných údajů. Dále mi prosím doplňte, jestli jste měla zapůjčený stejný typ set-top boxu nebo jiný např. tento: http://bit.ly/2MRykyu
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.