Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednal jsem si službu za cca 600 korun, na doručení zboží (Pračky, sušičky, televize a herní židli k pc a plastový mezikus na pračku a sušičku) na neděli 2.9. Den dopředu večer mi přišla sms, že objednávka dorazí mezi druhou a třetí. Bohužel mě ráno vzbudila smska v 7, že mi zboží nejsou schopni dovézt kvůli nakládce. Po pár hodně naštvaných telefonátech jsem zjistil, v čem byl problém. Zapomněli naložit malou krabici s plastovým mezikusem. Nerozumím tomu, proč mi nedovezli alespoň vše ostatní a plastový mezikus nedovezlo jiné auto, nebo nedoručili na pobočku, kde bych si to vyzvedl sám. Nikdo se mnou nic neřešil a automaticky přišla zpráva, že doručí druhý den. Opět bez času... Pracující člověk si přece nevezme na celý den dovolenou, aby mu někdo dovezl objednávku, která měla přijít v neděli. Domluvil jsem se po pár telefonech s operátory, že to dovezou tedy v pondělí 3.9 ráno mezi 9 a 10. Tak se taky stalo. JENŽE přišla sušička, který byla rozbitá. Takže vše vyložili a sušičku si zase odvezli. Že mě někdo zkontaktuje během dne, ale že mi zítra (4.9.) dovezou tu sušičku. Nikdo mě nezkontaktoval, dvakrát jsem psal pomocí mailu. Večer jsem i zavolal a slečna mě ujistila, že tam ty moje zprávy vidí a že vidí, že je to v řešení a že mě někdo zkontaktuje. Ráno (4.9.) jsem se dovolal operátorce, která snad jako jediná ze všech začala ten problém opravdu řešit. Nicméně jsem si v práci zařídil, že můžu být celý den 4.9. doma a převzít po TŘECH dnech nedoručení svou zaplacenou sušičku a ona mi řekla, že na centrále ALZA express ji to nikdo nepřijme a dovezou to až další den (5.9.). Proto jsem volal den dopředu ještě večer, aby to někdo na alza expres vyřídil, že ráno mají naložit tu mojí sušičku a nestalo se tak, i přesto, že mi potvrdila, že se to řeší. Nechávám si tedy doručit na sobotu 8.9, o týden později, než mělo být, protože si už logicky nemůžu dovolit v práci nebýt.
Sušička prádla BEKO DPY 8506 GXB1
Aby se to někdo z managementu dozvěděl, co se vůbec děje a řešili to. Nebudu ani první, ani poslední. Aby zlepšili komunikaci s klientem. Aby sami problém aktivně řešili a zákazník se nedomáhal něčeho, co si sám zaplatil.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebiteli vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitel náhradu škody, musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.