Společnost


Endemos distribution, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#26051. upomínka - výzva k úhradě dlužné částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 11 lety

Rostislav Malík

Znění stížnosti

Maminka dnes dostala dopis z výzvou k úhradě dlužné částky za nějakou klietskou kartu a aktivní členství. Nikdy s toutou firmou neuzavřela žádný obchodní styk. Žádat po 70leté dámě částku 3566 Kč mi připadá celkem nemravné.


Produkt

Klientská karta a členství v něčěm.


Požadované řešení

Způsob řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2014 10:37, před 11 lety

Kontaktovali nás již desítky spotřebitelů, kterým byla zaslána totožná upomínka. Na upomínce není uvedeno číslo účtu, ale je zde uvedeno telefonní číslo. Na toto telefonní číslo NEVOLEJTE, jedná se o placenou linku, kde volající hradí 85 Kč za jednu minutu volání. Pravděpodobně cílem upomínky není úhrada dlužné částky, ale aby lidé volali na uvedenou placenou linku, kde dle nám dostupných informací nebudete spojeni s operátorem.
Pokud si nejste jistí svým závazkem vůči společnosti, doporučujeme společnost písemně vyzvat k poskytnutí dokumentace, na základě které platbu žádá. Pokud nebude dodána, neplaťte ani požadovanou částku.
Doporučujeme obrátit se na nejbližší policii nebo státní zastupitelství a podat na společnost trestní oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2014 19:15, před 11 lety

Společnost Endemos distribution, s.r.o., byla o podaných stížnostech i jejich počtu informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Dle nám dostupných informací byly podány desítky trestních oznámení, které jsou doposud v řešení Policie ČR. V případě, že jste ještě oznámení nepodali, doporučujeme se k těmto trestním oznámením připojit.

V rámci řešení zaslané upomínky vyzývající k hovorům na placenou linku došlo ze strany Českého telekomunikačního úřadu k blokaci telefonního čísla. Pokud jste na uvedené telefonní číslo ještě před blokací volali, lze kontaktovat operátora, aby splatnost faktury odložil do doby, než bude znám výsledek vyšetřování ze strany Policie ČR.

V případě potřeby je možné podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, aby uložil operátorům povinnost zadržet platbu, než se případ vyšetří (pokud se tak již nestalo). Následně by měla být platba za volání na placenou linku zadržena dle § 35 odst. 4 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.4.2014 19:16, před 11 lety


Rostislav Malík

Hodnocení: