Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#26052Zrušení premiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2018, před 6 lety

Jan Zahrádka

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěl bych tímto výslovně požádat o zrušení svého prémiového členství z důvodů nesouhlasu s prodloužením smlouvy po uplynutí zkušebního měsíčního členství (180 CZK/měsíc). Na e-mail společnosti (podle VOP service@c-date.cz) jsem zaslal mail uvedený níže, nicméně v internetových diskuzích i na stránkách vasestiznosti.cz jsem se dočetl, že na tyto výzvy nebývá odpovídáno a následně dochází ke stržení částky za prodloužení členství.


Zmíněný mail:

Dobrý den,

Chtěl bych Vás požádat o zrušení, případně instrukce k postupu zrušení prémiového členství na C-Date z důvodů nesouhlasu s dalším možným automatickým prodlužováním tohoto členství.

Výpovědní lhůta u stávajícího měsíčního členství jsou 4 dny před vypršením, tj. toto právo využívám.

Níže detaily k účtu.

Účet byl zřízen dne 3.9.2018
E-mail k účtu je zahra.jan@seznam.cz
ID je MPHJ2P69

Děkuji a s pozdravem,

J.Z.


Požadované řešení

Zrušení prémiového členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2018 11:01, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2018 14:15, před 6 lety

ID: 178051117


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.9.2018 14:42, před 6 lety


Jan Zahrádka

Dobrý den,

společnost mě opravdu kontaktovala s požadovaným návodem na zrušení členství, nicméně vedle informace o způsobu (mail, dopis, fax) je podmínkou pro použití jednoho z těchto způsobů stažení výpovědního formuláře společnosti C-date. Cesta k formuláři byla v návodu uvedena, nicméně v sekci "Vaše členství" je uveden datum registrace, druh členství a tato hláška =)

"K dnešnímu dni žel ještě nemáte vytvořený přístup ke všem profilovým nastavením. Jakmile bude Vaše úhrada zpracovaná, bude možné provést požadovanou změnu Vašeho členství. Za všechny vzniklé potíže se Vám velice omlouváme".

Tj. není zde žádný link umožňující stažení tohoto formuláře.

Reagoval jsem zasláním žádosti o zpřístupnění formuláře případně zaslání formuláře mailem.

Předem děkuji za reakce.

PS: v příloze je screen s uvedenou hláškou (místo možnosti stáhnout formulář)

JZ.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2018 16:37, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2018 16:12, před 6 lety

ID: 178051117


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 03/10/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2018 15:04, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.10.2018 15:44, před 6 lety


Jan Zahrádka

Stížnost byla vyřešena dle původního požadavku.

Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2018 16:58, před 6 lety

ID: 178051117


Dobrý den.

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.10.2018 19:40, před 6 lety


Jan Zahrádka

Hodnocení: