Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
22.8.2018 byl expedován balík od f.Kvalita zde.Od 23.8.je přepravován na výdejní místo-pošta Skladová 26 Plzeň.Prý údajně nemá data-na dotaz odesílatele-nám bylo sděleno,že by balík jen těžko byl doručen bez dat.Můžete nám příležitostně odpovědět.Děkujeme a přejeme hezký den s pozdravem Pavlíkovi PLzeň
Doufáme,že se balík najde a budeme si ho moci brzy vyzvednout.Dost nám na něm záleželo.Není to poprvé-zásilky do ruky se zpravidla nedoručují apod.
|
Tweet |
Balík Na poštu je služba podniku určená pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice, u které si odesílatel nebo adresát volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí s garancí možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.
Reklamovat nesplněnou smluvní povinnost lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman