Společnost


MONTYHO TECHNOLOGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26057Neoprávněně naúčtovaný poplatek za roamingová data

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2018, před 6 lety

Martin Lukeš

Znění stížnosti

Mám dojem, že dle roamingových pravidel EU mi operátor nemá právo účtovat poplatek za roamingová data (s výjimkou překročení limitu v GB daného jako dvojnásobek ceny tarifu bez DPH v EUR / velkoobchodní cena za GB).

Chtěl bych tedy vědět, jak je možné, že mi účtuje 134,5 Kč za 223,7305 MB datového roamingu na Slovensku.
Dle výše uvedeného vzorce se ani zdaleka neblížím hranici, za kterou je operátor oprávněn mi datový roaming účtovat.

Operátor nemá na svém webu kontaktní formulář, na který se všude odkazuje a přes který se mají reklamace řešit.
E-mail s výše uvedenými informacemi odeslaný na info@voocall.cz se vrací s automatickou odpovědí informující, že na zprávu nemusí být odpovězeno. Toto je e-mail ze kterého chodí vyúčtování. Jiný e-mail jsem nenašel.
Po telefonickém kontaktu operátora mi bylo pracovníkem řečeno, že mi částku účtují oprávněně z důvodu, že roaming není součástí tarifu, já jsem si jej aktivoval dobrovolně a tím pádem jsem souhlasil s ceníkem na www.voocall.cz/cenik/gsm/roaming


Produkt

variabilní tarif dle www.voocall.cz/objednavka : 0 minut, 0 SMS, 600 MB, LTE


Požadované řešení

Prosím o vystavení správné faktury, případně o vysvětlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2018 12:18, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, je nutné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, prodlužuje se tato lhůta na 2 měsíce. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 13:34, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.