Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, jiz podruhe v ramci sesti mesicu jsem reklamoval sluchatka v hodnote pres 5000CZK. Tentokrat mi sluchatka prestala fungovat ve Zline, kde jsem navstivil vasi czc franchizu 31.7.2018.
Slecna mi sdelila, ze pokud neziji ve Zline, at si zaslu email na reklamacni oddeleni s zadosti, aby mi byly zaslany na mou soucasnou adresu v Praze, to jsem take provedl a vse mi bylo vasim oddelenim nekolikrat potvrzeno.
20.8.2018 mi prisla potvrzovaci zprava o uznane reklamaci a zaslani sluchatek do Zlina. Obratem jsem telefonoval a poslal email vasemu Helpdesku, ze asi doslo k nedorozumeni. Byl jsem vyrozumen, ze je vsechno v poradku a sluchatka miri do Prahy a ze emaily nemam brat v potaz.
27.8 jsem volal, zda vse plati a sluchatka mi budou dorucena. Byl jsem ujisten, ze sluchatka mi jiz dorucena byla na adresu ve Zline [na adresu trvaleho bydliste nikoliv franchizi]. Proti teto informaci jsem se ohradil,ze tomu tak opravdu byt nemuze. Po nekolikaminutove odmlce se mi kolega z helpdesku omluvil, ze doslo k nedorozumeni a sluchatka mi budou dorucena na mou prazskou adresu v co nejkratsi dobe.
Nyni 35dni od podani reklamace a 15dni od vyrozumeni, ze mi jsou sluchatka dorucovany jsem je stale neobdrzel.
Kdyz jsem se dnes pokousel pres telefonni linku vyzadat dobropis, bylo mi sdeleno, ze to neni mozne, jelikoz sluchatka jsou pro mne nachystane na Zlineske pobocce a brzdy budou na ceste ke me. [to mi ovsem tvrdite jiz 15dni a i kdyz PPL neni dorucovaci sluzba valne kvality, dozajista nedosahuje takovych prodlev jako CeskaPosta].
Konstatne jsem byl pri rozhovorech s vasimi kolegy uvaden v omyl a misto napravy jsou zde jen vytacky [dost mozna nezakone]. Ocenim, pokud mi poskytnete nahrane telefonni rozhovory s vasim helpdeskem, abych mel kompletni podklady pro me stiznosti.
RE18021206
dobropis, objednal jsem si sluchatka nove
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je rovněž přestupkem, za který může být prodávající pokutován Českou obchodní inspekci.
Na základě žádosti přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl ke stížnosti doplnit přílohy.
Dobry den,
na zaklade dnesniho telefonatu z CZC bych rad doplnil tuto stiznost o emailovou komunikaci s helpdeskem CZC, ktera se neslucuje se s tim, co mi dnes tvrdila slecna v telefonu a vlastne ze me udelala neschopneho lhare, protoze "ona to tam vidi".
Viditelne se ve firme nekdo snazi zametat stopy a neumi uznat chybu, coz boli, jelikoz CZC byla ma srdcovka.
Emailova komunikace je dostupna na adrese:
https://goo.gl/SPXPVe
Telefonickou komunikaci bohuzel nahranou nemam, ale verim, ze zastupce CZC je s mym svolenim rad uploaduje, abychom meli kompletni obrazek toho, co tu musime resit.
Dekuji a preji hezky den.
JK
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.