Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
v květnu jsem koupila dva lístky na koncert v Miláně, který proběhne 6.9.2018. Lístky byly samozřejmě předražené. Když jsme to zjistili, lístky jsme na stránce dali k prodeji, ale moc jsme nepočítali s tím, že by si je někdo mohl koupit za takovou cenu. Lístky přišli a nikdo se neozval, tak jsme si v srpnu koupili letenky a počítali s tím, že na koncert pojedeme. Dneska, 4.9.,což znamená 2 dny před koncertem, mi přišel email, že se lístky podařilo prodat a že pokud je prodat nemohu, mám to okamžitě nahlásit na jejich stránkch. To jsem udělala a tam mi hned začali psát, že pokud nemohu lístky prodat, bude mi účtován poplatek.V emailu mi poslali číslo na zákaznickou podporu, číslo bylo české, dovolala jsem se do Prahy. Tam se na mě nějaká paní pokoušela mluvit anglicky, nevím, zda to byl jejich další klamný krok či co. Ta mi řekla, že jsem do systému zadala, že prodávám etickets a že účtují poplatky, které zajistí kupujícímu jiné lístky. Já jsem ale nevěděla, v jaké formě mi viagogo lístky pošle.
Teď čekám, co se objeví na emailu a jestli budu povinna poplatky za nemožný prodej zaplatit.
Děkuji
viagogo přeprodej lístků
zrušení prodeje bez poplatků
|
Tweet |
Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti (https://www.viagogo.com/cz/Help/Seller/61) je prodávající oprávněn smazat svůj inzerát (nabídku prodeje vstupenek), dokud si vstupenky nikdo nekoupí. Pokud jsou vstupenky již prodány, není možné kupní smlouvu zrušit. Pokud spotřebitel nemůže dodat vstupenky, které nabízel, vyhrazuje si společnost právo naúčtovat spotřebitelovi náhradu nákladů na pořízení jiných vstupenek pro kupujícího (https://www.viagogo.com/cz/Help/Seller/175).
Žádá-li společnost po spotřebitelovi poplatek za zrušení kupní smlouvy, musí také prokázat, že smlouva s třetí osobou byla skutečně uzavřena a že jí vznikly náklady na pořízení jiných vstupenek.
Před využitím služeb neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.