Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#26064Nemožné vrácení lístků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2018, před 6 lety

Nela Valetová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v květnu jsem koupila dva lístky na koncert v Miláně, který proběhne 6.9.2018. Lístky byly samozřejmě předražené. Když jsme to zjistili, lístky jsme na stránce dali k prodeji, ale moc jsme nepočítali s tím, že by si je někdo mohl koupit za takovou cenu. Lístky přišli a nikdo se neozval, tak jsme si v srpnu koupili letenky a počítali s tím, že na koncert pojedeme. Dneska, 4.9.,což znamená 2 dny před koncertem, mi přišel email, že se lístky podařilo prodat a že pokud je prodat nemohu, mám to okamžitě nahlásit na jejich stránkch. To jsem udělala a tam mi hned začali psát, že pokud nemohu lístky prodat, bude mi účtován poplatek.V emailu mi poslali číslo na zákaznickou podporu, číslo bylo české, dovolala jsem se do Prahy. Tam se na mě nějaká paní pokoušela mluvit anglicky, nevím, zda to byl jejich další klamný krok či co. Ta mi řekla, že jsem do systému zadala, že prodávám etickets a že účtují poplatky, které zajistí kupujícímu jiné lístky. Já jsem ale nevěděla, v jaké formě mi viagogo lístky pošle.
Teď čekám, co se objeví na emailu a jestli budu povinna poplatky za nemožný prodej zaplatit.

Děkuji


Produkt

viagogo přeprodej lístků


Požadované řešení

zrušení prodeje bez poplatků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2018 11:00, před 6 lety

Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti (https://www.viagogo.com/cz/Help/Seller/61) je prodávající oprávněn smazat svůj inzerát (nabídku prodeje vstupenek), dokud si vstupenky nikdo nekoupí. Pokud jsou vstupenky již prodány, není možné kupní smlouvu zrušit. Pokud spotřebitel nemůže dodat vstupenky, které nabízel, vyhrazuje si společnost právo naúčtovat spotřebitelovi náhradu nákladů na pořízení jiných vstupenek pro kupujícího (https://www.viagogo.com/cz/Help/Seller/175).

Žádá-li společnost po spotřebitelovi poplatek za zrušení kupní smlouvy, musí také prokázat, že smlouva s třetí osobou byla skutečně uzavřena a že jí vznikly náklady na pořízení jiných vstupenek.

Před využitím služeb neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 21:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.