Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes mi měl být doručen balík službou Geis. Ráno mi přišla sms, že mezi 12,45-14,45hod mi dovezou balík. Tak jsem čekala a čekala a v 17,00hod se rozhodla, že kurýrovi zavolám. Nikdy nedorazí včas, takže zpoždění u nich normální... 3x jsem mu volala a nezvedal to. Až když jsem mu napsala, tak mi odepsal, že toho dnes měl hodně a že PRAVDĚPODOBNĚ dorazí zítra... To mám na ně zase zítra celý den čekat?? A oni třeba nedorazí? Nejvíc mi na tom vadí, že se ani nikdo neobtěžuje Vám dát vědět... Geis již nikdy více. Bohužel někdy není na výběr..
balík z mechulka.cz
Když vidím těch stížností, tak nevím, zda je nějaké řešení možné. Hlavně mi jde o to, že člověk čeká doma....ještě déle, než má a nikdo se ani neobtěžuje mu dát vědět, že dnes nedorazí...
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.