Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#26067Špatně provedená oprava krbových kamen v záruční době včetně nedodržení zák.lhůty opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2018, před 6 lety

Zuzana Smičková

Znění stížnosti

Neschopnost technika při demontáži, nejprve obtížná demontáž dveří -kamna Siena I srnčí 67300, jelikož nedokázal prasklé sklo vyměnit, odvoz do dílny s tím,že mu to nejde.Zakázka měla být dle zákona vyřešena do 16.5.2018 a technik dorazil poprvé 1.6.2018-první protiprávní postup společnosti.Podruhé 8.6.2018, dveře mu nešly zavřít opět,proto již 3. návštěva technika, p.Kunzmana následující den 9.6.2018.Dvíířka šly obtížněji zavřít, byla jsem ubezpečena p.Kuzmanem, že vše je v pořádku.Pochopitelně přes léto jsem nepotřebovala kamna používat, až nyní.Opět nejdou zavřit, jelikož jak jsem zjistila chybí tam podložka pod pantíkem, proto dveře nejdou zavřít.Pochopitelně tento detail jsem tehdy nekontrolovala,považovala jsem technika za odborníka, nyní si to už nemyslím, byla to hrubá chyba.Zítra hodlám navštívit opět moji nejbližší provozovnu ,což je Holeš. tržnice, sice nerada,s personálem na servisu jsem nebyla spokolená,s jeho arogancí.
V případě , že má reklamace nebude v co nejbližší době vyřízena, tedy náprava chyby technika, hodlám tuto stížnost postoupit k řešení ČOI.


Produkt

Krbová kamna Siena I- srnčí 67300, koupě 16.9.2012, zár.lhůta 7 let fa Romotop


Požadované řešení

Urgentní řešení vašeho pochybení, resp.vašeho technika, v případě že podmínky pro mne nebudou akceptabilní ustupuji od kupní smlouvy s navrácením peněz.V případě neschopnosti vašich techniků mně udivuje, že nepožádáte výrobce o spolupráci, který by jistě tuto vaší akvivitu podpořil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2018 10:40, před 6 lety

Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena.

Ihned po převzetí zboží z reklamace je třeba veškeré nedostatky provedené opravy prodejci vytknout. Pokud nezjedná nápravu ani během zbylého času do konce zákonné 30denní lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2018 23:20, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.