Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Neschopnost technika při demontáži, nejprve obtížná demontáž dveří -kamna Siena I srnčí 67300, jelikož nedokázal prasklé sklo vyměnit, odvoz do dílny s tím,že mu to nejde.Zakázka měla být dle zákona vyřešena do 16.5.2018 a technik dorazil poprvé 1.6.2018-první protiprávní postup společnosti.Podruhé 8.6.2018, dveře mu nešly zavřít opět,proto již 3. návštěva technika, p.Kunzmana následující den 9.6.2018.Dvíířka šly obtížněji zavřít, byla jsem ubezpečena p.Kuzmanem, že vše je v pořádku.Pochopitelně přes léto jsem nepotřebovala kamna používat, až nyní.Opět nejdou zavřit, jelikož jak jsem zjistila chybí tam podložka pod pantíkem, proto dveře nejdou zavřít.Pochopitelně tento detail jsem tehdy nekontrolovala,považovala jsem technika za odborníka, nyní si to už nemyslím, byla to hrubá chyba.Zítra hodlám navštívit opět moji nejbližší provozovnu ,což je Holeš. tržnice, sice nerada,s personálem na servisu jsem nebyla spokolená,s jeho arogancí.
V případě , že má reklamace nebude v co nejbližší době vyřízena, tedy náprava chyby technika, hodlám tuto stížnost postoupit k řešení ČOI.
Krbová kamna Siena I- srnčí 67300, koupě 16.9.2012, zár.lhůta 7 let fa Romotop
Urgentní řešení vašeho pochybení, resp.vašeho technika, v případě že podmínky pro mne nebudou akceptabilní ustupuji od kupní smlouvy s navrácením peněz.V případě neschopnosti vašich techniků mně udivuje, že nepožádáte výrobce o spolupráci, který by jistě tuto vaší akvivitu podpořil.
|
Tweet |
Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena.
Ihned po převzetí zboží z reklamace je třeba veškeré nedostatky provedené opravy prodejci vytknout. Pokud nezjedná nápravu ani během zbylého času do konce zákonné 30denní lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.