Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes 4.9.2018 jsem si zakoupila u be2 prémium členství, kde jasně psali 99,- za 12 měsíců. Po zaplacení částky 99,- .., jsem viděla na svém úctě, že bylo strženo 4752,- Napsala jsem be2 neprodleně e-mail na zákaznický servis, že si přeji strženou částku vrátit a zrušit smlouvu. ( Raději píši hnedle aj Vám ) Volala jsem aj do mé banky, aby tuto částku zrušili a bohužel už to prý nejde. Prý pokud bych platila kreditní kartou, tak by to banka mohla udělat, ale pokud jsem platila svou kartou, kterou mám k běžnému účtu, tak k tomu nejsou oprávněni. Přemýšlím ještě o doporučeném dopisu přímo k nim do Lucemburska.
Evidentně podle recenzí ostatních se jedná o podvod a doufám, že s Vaší pomocí se domůžu částky, které si neoprávněně strhli.
Seznamka Be2 S alias Academic Singles - roční členství údajně za 99Kč. Neoprávněné stržení částky 4752,-
Žádám o okamžité ukončení smluvního vztahu, vrácení všech peněz na účet, ze kterého byla transakce uskutečněna. Zrušit automatické inkaso a prodlužování členství.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@academic-singles.cz
děkujeme Vám.
Dobrý den,
Dne 4.9.2018 jsem na Váš zákaznický servis posílala e-mail s veškerými potřebnými údaji k odstoupení. V příloze máte vyplněnou smlouvu o odstoupení a tam i e-mail.
Děkuji.
ID: 57982320
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 4752 Kč ke dni 12.09.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
dne 14.9.2018 mi zpět na účet přišla celková částka ve výši 4752,-.
Moc děkuji dTestu, za pomoc.. bez Vás bych jistě nevymohla částku zpět :)
Děkuji aj společnosti za kladné vyřízení mé stížnosti.
Hezký den