Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26071Neoprávněné stržení částky ve výši 4752,- ( psali 99,- za 12 měsíců )

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2018, před 6 lety

Nikola Kalašová

Znění stížnosti

Dnes 4.9.2018 jsem si zakoupila u be2 prémium členství, kde jasně psali 99,- za 12 měsíců. Po zaplacení částky 99,- .., jsem viděla na svém úctě, že bylo strženo 4752,- Napsala jsem be2 neprodleně e-mail na zákaznický servis, že si přeji strženou částku vrátit a zrušit smlouvu. ( Raději píši hnedle aj Vám ) Volala jsem aj do mé banky, aby tuto částku zrušili a bohužel už to prý nejde. Prý pokud bych platila kreditní kartou, tak by to banka mohla udělat, ale pokud jsem platila svou kartou, kterou mám k běžnému účtu, tak k tomu nejsou oprávněni. Přemýšlím ještě o doporučeném dopisu přímo k nim do Lucemburska.

Evidentně podle recenzí ostatních se jedná o podvod a doufám, že s Vaší pomocí se domůžu částky, které si neoprávněně strhli.


Produkt

Seznamka Be2 S alias Academic Singles - roční členství údajně za 99Kč. Neoprávněné stržení částky 4752,-


Požadované řešení

Žádám o okamžité ukončení smluvního vztahu, vrácení všech peněz na účet, ze kterého byla transakce uskutečněna. Zrušit automatické inkaso a prodlužování členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2018 09:03, před 6 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2018 14:05, před 6 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:

zakaznickyservis@academic-singles.cz

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.9.2018 14:37, před 6 lety


Nikola Kalašová

Dobrý den,

Dne 4.9.2018 jsem na Váš zákaznický servis posílala e-mail s veškerými potřebnými údaji k odstoupení. V příloze máte vyplněnou smlouvu o odstoupení a tam i e-mail.

Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.9.2018 15:35, před 6 lety

ID: 57982320


Dobrý den.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 4752 Kč ke dni 12.09.2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.9.2018 14:19, před 6 lety


Nikola Kalašová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

dne 14.9.2018 mi zpět na účet přišla celková částka ve výši 4752,-.
Moc děkuji dTestu, za pomoc.. bez Vás bych jistě nevymohla částku zpět :)

Děkuji aj společnosti za kladné vyřízení mé stížnosti.

Hezký den