Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Jak je možné,že už po několikáté co jsem si objednala balík do ruky,tak se nějaká slečna nebo paní co to rozváží nikdy neobtěžuje zajet k nám do ulice U Disku 23 Říčany u Prahy. Vždycky se snaží se na něco vymluvit,ale teď klidně napíše včera,že balík bude doručovat 5.9.2018 a dnes 5.9.2018 mi přijde zpráva,že dne 4.9.2018 mi nemohli doručit balík,že nikdo nebyl doma... Přitom mám doma tetu,strejdu,babičku,mámu. Nikoho neviděli jen ČP jak zajíždí do areálu Tonicar. Nechápu proč člověk zadává svojí adresu,když lidi z pošty jsou líný zajíždět na adresu co si člověk zadá... Udělat to já ve své práci,tak mám okamžitou výpověď. Náš zákazník náš pán...
Kdyby to bylo poprvé,ale tohle už je vážně poněkolikáté. Ty služby jako je balík do ruky si platíme a samozřejmě to chceme do ruky a né na poštu. Doufám,že je tohle naposledy. Jinak to poženu dále a vyvodím patřičné důsledky. Žádám o potrestání vyníka,který/rá to zavinila.
Děkuji
Měšťanová Lenka
Žádám o potrestání vyníka,který/rá to zavinila.
Děkuji
Měšťanová Lenka
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman