Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
před více jak měsícem jsem byla u Vás prodloužit si smlouvu, aby se mi měsíční tarif vrátil zpět což bylo cca 750,- Kč měsíčně. To že mi mladý muž se kerým jsem to vyřizovala říkal stará paní, to jsem mlčky přešla, ale po upozornění, že mám starý mobil a počátač nemám mi věnoval krabičku (LTE modem), kterou jsem po příchodu domů dala do šuplíku. Jaké bylo moje překvapení, když mi přislo vyúčtování cca kolek 1200,- Kč, i vydala jsem se zpět, abych zjistila proč a bylo mi řečeno, že platím za tuto krabičku, kterou nemám jak a kde použít. Chtěla jsem ji vrátit a bylo mi řečeno, že nelze a že budu ještě 2 roky platit asi 500 Kč měsíčně za nic. ´Dobře uznávám, že jsem si smlouvu měla přečíst, ale tomu pánovi jsem důvěřovala.
Takže jsem chtěla odstoupuit od smlouvy a bylo mi řečeno, že to bude za poplatek cca 3000 -, Kč. Pokud se toto nepodaří vyřešit budu trvat na odstoupení od smlouvy, protože nemíním platit cca 12.000,- Kč za nic a jseště ušetřím.
Děkuji za rychlé vyřízení.
J. Toufarová
Rychlé
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebitelce nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny prostřednictvím oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.