Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v cervenci jsem si po netu objednala usni kapky,prisly kapsle tak jsem napsala,ze jsem chtela kapky ,prisla odpoved ze je mam odeslat do Polska,poslaly kapky.27.8 jsem odesilala zpravu ,zeto vubec nepomaha a je to horsi ,odpovedely ze je jedna davka malo,musim si koupit jeste dve aby to pomohlo a to uz napsaly ze jsem se mela ozvatdo tydne abych to mela lacinejsi a ze uz jsem odstoupila od smlouvy tak je to drazsi.za par dni jsem se dozvedela ze kapky jsou nanic mam stoho zalepene usi a penize pryc ,tak kdyby to slo penize dostat zpet DVORAKOVA
DEKUJI ZA VYRIZENI
|
Tweet |
Portál VašeStížnosti.cz slouží ke zprostředkování sporů mezi podnikateli a spotřebiteli. Pro to, abychom mohli oslovit konkrétního prodejce je třeba, aby spotřebitelka uvedla konkrétní společnost (název, ičo apod.) nebo konkrétní internetové stránky, přes které nakoupila. Prosíme tedy spotřebitelku o doplnění informace o jakého prodejce se jedná.
Pro úplnost uvádíme, že pokud se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z EU, může se rovněž obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Kontakty jsou k nalezení na tomto odkazu: https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty/
Přeřazujeme stížnost na spotřebitelku k doplnění informací o prodejci.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.