Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 8. nebo 9. 8. 2018 jsem volala do Eximu jestli je v našem hotelu vše v pořádku. Bylo mi řečeno, že nešťastná událost, která se tam stala týden před naším odjezdem na dovolenou, nebude mít na nás vliv. Za celý týden (12.-19.8.2018) bylo molo otevřeno 2x, vždy max. na hodinu. Kdyby jsme nejeli na výlet, v moři si ani nezaplaveme.
Egypt - Marsa Alam, The Three Corners Sea Beach
Byla bych ráda kdyby nám byla vrácena alespoň částka za výlety. Jeden stál 13 dolarů a druhý 10 dolarů za osobu.
Chápu, že za tu událost nikdo nemůže, a stát se to, může, ale velice mě mrzí postoj Vaší společnosti, že když už Vám člověk zavolá, je mu podána nepravdivá informace (na recepci byla cedule, že je molo uzavřeno 13. - 19. 8. 2018).
|
Tweet |
Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Sdělil-li zaměstnanec společnosti spotřebitelce nepravdivý údaj, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako nekalá obchodní praktika, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.
Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.