Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26078Jela jsme se koupat v moři, ne v bazénu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2018, před 6 lety

Barbora Legény

Znění stížnosti

Dne 8. nebo 9. 8. 2018 jsem volala do Eximu jestli je v našem hotelu vše v pořádku. Bylo mi řečeno, že nešťastná událost, která se tam stala týden před naším odjezdem na dovolenou, nebude mít na nás vliv. Za celý týden (12.-19.8.2018) bylo molo otevřeno 2x, vždy max. na hodinu. Kdyby jsme nejeli na výlet, v moři si ani nezaplaveme.


Produkt

Egypt - Marsa Alam, The Three Corners Sea Beach


Požadované řešení

Byla bych ráda kdyby nám byla vrácena alespoň částka za výlety. Jeden stál 13 dolarů a druhý 10 dolarů za osobu.
Chápu, že za tu událost nikdo nemůže, a stát se to, může, ale velice mě mrzí postoj Vaší společnosti, že když už Vám člověk zavolá, je mu podána nepravdivá informace (na recepci byla cedule, že je molo uzavřeno 13. - 19. 8. 2018).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 17:14, před 6 lety

Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Sdělil-li zaměstnanec společnosti spotřebitelce nepravdivý údaj, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako nekalá obchodní praktika, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.

Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 16:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.