Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26084CK nareaguje na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2018, před 6 lety

Radek Hamouz

Znění stížnosti

CK nám zkrátila dovolenou o 1den a prodloužila dobu letu z 2 hodin na 8hod.
Nabídla slevu 3000,- Kč z příští dovolené, to jsme odmítli a požadovali 30% ceny zájezdu tj cca 15.000,-Kč. CK Fischer nabídl 3.000,- v hotovosti. to jsme opět odmítli s odůvodněním - citace z našeho dopisu
"Vaše nabídka, vrácení 3.000,-Kč je neadekvátní.
Proto požadujeme:
- Za zkrácení dovolené o 1 den 1/7z 45.220,- 6.460,- Kč
-Za čas strávený na cestě 8,5 hodiny namísto objednaných 2hodin a 20minut.To je 6hodin a 10min navíc. Dle „Frankfurtské tabulky slev“, ke které se CK Fischer určitě hlásí, je dle článku IV. Doprava - Posunutí odletu o více než 4 hodiny 5%ceny každou hodinu navíc. Což v našem případě dělá 10% 4.522,- Kč
-Jako kompenzaci (odškodnění) za ztrátu radosti z dovolené požadujeme finanční odškodnění ve výši 5.000,- Kč.
-Celková cena 15.982,- Kč
Toto jsme poslali CK 7.8.2018 od té doby CK nekomunikuje.


Produkt

cestovní smlouva č. 182718704, uzavřené dne 30.11.2017, týkající se leteckého zájezdu na ostrov Samos v době od 22.6-29.6.2018.


Požadované řešení

Vrátit adekvátní část peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2018 11:46, před 6 lety

Spotřebitel by mohl zájezd úspěšně reklamovat, pokud by se podmínky zájezdu lišily od předem deklarovaných. Pořadatel odpovídá dle § 2542 občanského zákoníku spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Frankfurtská tabulka slev je k dispozici k nahlédnutí na internetových stránkách www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Pokud však cestovní kancelář bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné se domáhat poskytnutí slevy ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady soudní cestou.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel rovněž možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 22:19, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.