Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16. července 2018 mi volali s nabídkou pro chytré auto.
Nabídka se mi zamlouvala a tak jsem uzavřel s T-mobile.cz smlouvu a následně mi bylo oznámeno že musím složit 1500Kč vratnou zálohu. vše proběhlo v naprostém pořádku, ale po zhruba jednoho týdnu jsem urgoval, že OBD zařízení není stabilní s mím vozidlem a technické centrum společnosti T-mobile.cz mi oznámili, že moje vozidlo ačkoli je vyrobeno v roce 2001 tak jako Dieslové vozidlo není kompatibilní se zařízením OBD chytré auto a tak můžu odstoupit od smlouvy bez sankce. Od té doby jsem se už několikrát telefonicky domáhal k vrácení vratné zálohy a pokaždé bezvýznamně neboť ze strany operátora byli odpovědi pokaždé rozlíšne. Citují: Peníze vá zasíláme na vaši adresu korespondenčně na složenku po dalším týdnu na mou reakci byla od operátora odpověď: máte to schválené a peníze posíláme na vaši adresu. Po dalším týdnu opětovná reakce z mé strany a opět negativní. Posledně mi bylo dokonce řečeno že se musím obrátit na toho kdo peníze převzal čili na kurýra.
Prosím, aby v šetření si přehráli rozhovory s operátory kterým jsem volal aby jste měli přehled o tom jak mě slušně mazali med kolem huby. Vratnou zálohu jsem chtěl investovat do přenosného internetu, bohužel ze vlastních zkušeností s T-mobile je dost pravděpodobné. že si už žádné služby nepořídím od společnosti T-mobile. Nedůvěryhodná společnost.
|
Tweet |
Byla-li sjednána vratná záloha, má společnost povinnost ji vydat v případě, že nevznikl smluvní závazek, ke kterému se záloha vztahovala. Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Obohacený má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny prostřednictvím oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.