Společnost


HAPPY FOTO Česko spol. s r.o.
Výroba fotografií a fotoknih

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26087Problémy s vyřešením objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2018, před 6 lety

Andrea Fléglová

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych upozornit na praktiky Happy Foto. V neděli 2.9.2018 jsem si u této společnosti objednala fotoknihu, kterou jsem okamžitě uhradila. Dodání knihy mají být 4dny, ale délka se může lišit dle velikosti knihy. Naše kniha měla pouze pár stránek. Po odeslání objednávky, návrhu knihy a peněz mi přišel email,o tom že data z objednávky jsou poškozená, a že pokud jsem objednávku uhradila, mám kontaktovat infolinku. Druhý den 3.9.2018, jsem hned ráno na infolinku volala. Tam mi bylo sděleno, že neví co je to za problém, ale že mám restartovat telefon. Apkikace mi ukazovala, že je vše v pohodě. Volala jsem tam znova, a po mnoha urgencích mi bylo slíbeno, že se ozvou jesli šla kniha do tisku. Večer jsem znova sama volala, a bylo mi opět sděleno, že na tom pracují, a že se určitě druhý den ozvou. Bohužel se tak nestalo, musela jsem volat sama, bylo mi řečeno, že to vyhřizovala jiná kolegyně, která tam není, a prý nemohla zavolat z jakého důvodu nevím,že se ozvou další den. Opravdu se ozvali, s tím, že na nic nevědí, a že se zase ozvou.Když jsme požadovali vrácení peněz, protože chceme koupit jiný dárek jinde, než fotoknihu, u které vůbec nebylo jisté, že někdy přijde, tak řekli, že to nejde, a že zavolají později. Upozorňuji, že se to řešilo, již třetí den, kdy dle mého měla být kniha dávno v tisku. Konečně po třech dnech zjistili, že data jsou poškozená. Ani tak knihu nechtěli zrušit, že máme návrh nana knihu znovu odelsat. Po dlouhých domluvách nakonec slečna na infolince nějakým zázrakem objednávku zrušila, a navrácení peněz slíbila do 5 týdnů. Bohužel, po tom co nám neustále lhali, přehazovali si nás mezi sebou,a o svých službách nevědí opravdu vůbec nic, krom naučených frázi, nevěřím tomu, že se mi peníze vrátí. Pět týdnů mi přijde hodně dlouhá doba na vrácení peněz.


Produkt

Happyfoto - Fotokniha - číslo objednávky


Požadované řešení

Chtěla bych nějaký doklad, abych měla jistotu, ze se mi peníze vrátí. Dále bych chtěla aby si ostatní lidé dávali pozor na jejich troufalé praktiky, kdybych to neřešila, a každý den je sama ve svém osobním zájmu nekontaktovala, tak krom jednoho mailu nevím o knize nic, a peníze už bych nikdy neviděla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2018 11:25, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 23:02, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.