Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pan Josef Cvan dostával nabídky na mince. Ty, které si objednal, zaplatil a ty, které nechtěl, vracel poštou. Přesto mu je vymáhána původně částka 1150 Kč za neidentifikovanou minci, která postupně narůstala o úroky a po předání případu exekuční společnosti narostla na 2094,24 Kč a každým dnem se navyšuje o smluvní sazbu z prodlení. Pan Cvan nechce platit za minci, kterou vrátil a na druhé straně má obavy z vydírání a možné exekuce.
Panu Cvanovi bude za dva měsíce 90 let a místo aby se těšil na oslavy kulatých narozenin, má hlavu plnou obav, jak tuhle situaci řešit. Potřebuje odbornou radu.
Mince nebyla identifikována, pouze cena 1150 Kč.
Vzhledem k tomu, že všechny nekoupené mince byly vráceny, zrušit vymáhání této pohledávky a omluvit se panu Cvanovi.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Místo: Plzeň
Datum: 6.9.2018
Zákaznické číslo: 1341073
Vážený pane Cvane,
srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.
Poslední vrácenou zásilku jsme registrovali k faktuře č. 11, kde se jednalo o ražbu „ Diamantové Jubilum 2012”.
Do inkasa jste spladnul s fakturou č. 10, která obsahovala zboží „90. Narozeniny Královny Alžběty II”, kterou jste objednal předplatbou a tudíž tato ražba byla uhrazena a zároveň zásilka obsahovala ražbu „ Korunovace 2. Června 1953”, která Vám byla zaslána v rámci sběratelského servisu, který byl potvrzen při objednávce a také uveden v nabídce. Tato zásilka byla poslána doporučeně po podacím číslem DR0505896852U, a byla řádně převzata dle České pošty dne 16.5.2018.
Pokud si výrobek objednáte včetně „sběratelského servisu“ (viz obchodní podmínky), znamená to, že Vám budou automaticky zasílány další výrobky z této série. K ušetření poštovného a balného obsahuje Vaše první zásilka i další exemplář ze sbírky. V případě, že si nepřejete aktivaci "sběratelského servisu", máte možnost u písemných objednávek využít vyškrtnutí a u telefonické objednávky výslovný nesouhlas.
Dodávky v rámci "sběratelského servisu" obdržíte každé tři týdny. Dodací lhůtu a hodnotu jednotlivých zásilek Vám můžeme individuálně dle Vašeho přání upravit.
Jelikož jste nereagoval ani na jedinou ze tří upomínek, byla tato pohledávka předána inkasní společnosti.
Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.
Mějte prosím pochopení, že všechny dodávky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek
v období 6-8 týdnů.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.