Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26089Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 18 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2018, před 6 lety

Jindřich Nechvátal

Znění stížnosti

Dnes, to je 5.4.2018 přijel doručovatel k mému domu v ulici Ke Březině 191/1, Praha 4 - Písnice autem a než jsem se přezul a vyšel ven, vhodil do schránky již předtištěné dva lístky, že se nepodařilo zásilku LF539915595CN doručit a rychle odjel. Podotýkám, že vzhledem k tomu, že byl teplý den, byly vchodové dveře směrem do ulice otevřeny a bylo tedy jasné, že je někdo doma. Okamžitě jsem tedy kontaktoval doručovací poštu 413, Praha 4, Libušská 1, kde mi paní slíbila, že po návratu řidiče upozorní aby zásilku řádně doručil, avšak nikdo nepřijel a ani se nikdo neozval.


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že nemám dobré zkušenosti se službami České pošty, snažím se služeb této instituce využívat co nejméně. V tomto případě to však nebylo možné a opět jste nezklamali. Nejvíce mě zaráží fakt, že když už doručovatel přijede autem, proč nemůže přivézt zásilku, ale veze jen předtištěné lístky o nemožnosti doručení. Jaké mám požadovat řešení? Snad jen to aby zaměstnanci České pošty používali zdravý rozum a zbytečně neplýtvali pohonnými hmotami a aby jste plnili služby, za které si necháte bohatě zaplatit.
J. Nechvátal
Ke Březině 191/1, Praha 4 - Písnice, 14200


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2018 10:27, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.