Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26092Westerfield výzva k úhradě dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2018, před 6 lety

Matěj Kopička

Znění stížnosti

V roce 2017 přítelkyně telefonicky odsouhlasila nabídku o zaslání holítek pouze za poštovné. Do dnešního dne jsme obdrželi 4 balíčky s jejich produkty s tím, že požadují čím dál větší částky. Po posledním obdržení balíčku, kdy proběhla platba, přišla upomínka na zaplacení a poté výzva k úhradě dluhu od společnosti Alektum Group. Jediné co chci, je nemít už žádnou starost s touto společností a proto bych požádal o radu jak dál postupovat. Bohužel již nemám žádný důkaz o předchozích úhradách a proto tedy zaplatím dokonce už 825,- Kč a budu chtít odstoupit od kupní smlouvy a také požádat o vymazaní osobních údajů. Četl jsem také že několikrát tato společnost měnila P.O. Box na odesílání těchto žádostí, proto bych rád také věděl, kam přesně odstoupení zaslat a kde mohu najít ideální vzor pro vyplnění.


Produkt

Holítka Mystique 8 blade refill, společnosti Westerfield, objednávka po telefonu


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy, vymazání osobních údajů a jistotu, že mě tato firma již nikdy nebude kontaktovat a už vůbec ne něco zasílat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2018 09:42, před 6 lety

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej holících strojků a dodávání břitů rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží. Pokud však již tato lhůta uplynula, pak lze uzavřenou smlouvu vypovědět.

Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Doporučujeme taktéž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 21:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.