Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň, prosím o pomoc pri zrušení VIP účtu v zoznamke BE2. Členstvo som zaplatila dňa 24.8.2018, pričom bolo jasne uvedené, že stojí 4,99 eur na 24 týždňov. Následně som ale videla strhnutie čiastky 119,76 eur. Dňa 2.9.2018 som na zákaznícké centrum napísala e-mail so žiadosťou o zrušenie účtu a vrátenie strhnutej čiastky, nakoľko ju považujem za klamanie a zavádzanie zákazníka. Prišla mi odpoveď, že som si všetko zle prečítala, že pri platbe to tam bolo jasne uvedené, samozrejme tak, aby si toho zákazník vobec nevšimol. O zrušení účtu však nepadlo ani slovo.
Zoznamka BE2, uvedená cena za VIP registráciu 4,99 Eur za 24 týždňov, z účtu strhnutá čiastka 119,76 Eur
Požadujem vrátenie peňazí za registráciu, zrušenie VIP účtu a zmazanie všetkých osobných i platobných údajov.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177448015
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 119.76 EUR ke dni 10.09.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz,
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Ďakujem za pomoc, peniaze mi vrátili na účet a prémiové členstvo bolo zrušené