Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Už 3x jsem tomuhle e-shopu psala, kde je moje zboží. Čekám již měsíc a půl, možná i víc na letní saty, které už mi momentálně budou k nicemu. Ovšem moje trpělivost už je na bodě mrazu. Dodání trvá déle jak z aliexpressu, což už je jasné, ze zboží bude nejspis z číny. Takže platím za zboží, které vlastně ani nemají. (Mám pocit, ze se saty snad ještě šíji) e-shop je jeden velký podvod. 16.7 (platba přijata) - Vaše objednávka byla nakonec odeslána 1.8. ze skladu dodavatele. Berte prosím na vědomí, že Vámi objednané zboží mělo v době objednání dobu doručení 10 - 30 dní, proto prosím o vyčkání na zásilku :) - 27.8
Dobrý den, zasílám Vám odkaz se sledovacím číslem zásilky. (31.8 výstup z vyměňovaci pošty) to znamená co prosím? Já už to vážně nechápu.
Číslo objednávky 2218001301 Letní pruhované saty s volanky, modré, číslo M
Dodání zboží do jednoho týdne, jestliže to není možné, požadují o vracení peněz IHNED!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobry den,
Vase zasilka byla dle Ceske posty radne dorucena.
Ano, po tehle stížnosti byla dodána asi do par dnu. Vidim, ze společnost stále nereaguje, ale nejspis si tuto stížnost četla díky které má objednávka konečně dorazila.!
Stížnost uzavíráme na základě výše uvedené skutečnosti, že se věc podařilo vyřešit smírnou cestou.