Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
přes tuto společnost jsem prodávala dvě vstupenky na koncert Ed Sheeran, který se dne 11.8.2018 uskutečnil ve Varšavě. V podmínkách bylo uvedeno, že platbu za tyto vstupenky obdržím nejpozději do 5-ti pracovních dní po koncertě. Do dnešního dne mi na účet žádná platba nedorazila. Kontakt s touto společností je jen stěží. Podotýkám, že vstupenky byly prodány dne 17.11.2017 a 27.12.2017, takže od těchto dat měla společnost a má a stále drží peníze od kupujících. Proto v žádném případě nikomu nedoporučuji!!!
Čísla objednávek - 14679749, 15221887
Okamžité proplacení vstupenek!
|
Tweet |
Smluvní strana, která nesplní svou smluvní povinnost v ujednaném čase, je v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení se splněním peněžitého dluhu, může věřitel, který řádně splnil své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat zaplacení úroku z prodlení.
Nesplní-li společnost svůj závazek dobrovolně, je možné ji vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.