Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26100Opakované nedoručení zásilky, sprosté jednání kurýra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2018, před 6 lety

Hana Jaresova

Znění stížnosti

Dne 4.9.2018 InTime avizovala, že mi doručí zásilku. K doručení nedošlo. Na webovém formuláři bylo odůvodnění, že jsem nebyla doma! LEŽ! Na kamerovém záznamu z domu nikdo z kurýrů viděn nebyl. Volala jsem proto na infolinku společnosti. Tam mi bylo sděleno, že k doručení nedošlo proto, že se kurýr nemohl dovolat na můj mobil. Další lež lehce prokazatelná výpisem hovorů z mobilu! Operátor přislíbil, že zásilku doručí urgentně druhý den a budu o tom informována. Druhý den, 5. 9. 2018 se nedělo nic. Proto jsem se zkusila dovolat na mobil kurýrovi, který mi měl zásilku opět doručit. Nejméně 10x jsem spadla do hlasové schránky. Kurýr zcela nekontaktní! Jelikož jsem nepočítala s takovou prodlevou a potřebovala jsem ve 13 hodin odjet pryč, potřebovala jsem se domluvit na náhradním řešení dodání. Volala jsem tedy znovu na infolinku společnosti, jestli by mi neřekli, kdy mi zásilku dodají nebo mi dají FUNKČNÍ kontakt na kurýra. Na infolince nevěděli vůbec nic. Chtěli mi opět diktovat nefunkční číslo. Pak přislíbili, že zjistí více a zavolají zpět. To se ovšem nestalo. Psala jsem proto e-mail, že bych opravdu potřebovala zjistit ten čas nebo kontakt, jinak že nebudu moci zásilku převzít. Následně mi zavolal slovensky hovořící kurýr. Mimo jiné přiznal, že předešlý den zásilka nebyla doručena z toho důvodu, že to nestihl. Na můj dotaz proč tedy lhal, že jsme nebyli doma, nešlo se dovolat, atd. mi sdělil, že si můžu stěžovat a jít do prdele. Tak jsem chtěla vědět před tím, než do té prdele půjdu, kam si tedy můžu stěžovat, odvětil mi, že sama sobě a telefon zavěsil :) Vše jsem písemně sdělila na veškeré kontakty společnosti, které mají na webu uvedené, neboť nevím, kam se jejich stížnosti posílají, jestli na info, reklamace, na depa, to mi odmítl sdělit... Od společnosti mi přišla omluva a info, že mi zásilku doručí ještě týž den mezi 20 - 21 hodinou. Zajistila jsem si tedy převzetí a cestu do zahraničí odložila. Pro jistotu jsem se ještě raději 2x písemně ujistila, jestli se mohu na to dodání spolehnout, 2x mi bylo písemně sděleno, že zásilka bude doručena mezi 20 - 21 hodinou. K DORUČENÍ NEDOŠLO!!! Ve 20:15 naběhla na webovém formuláři info, že zásilku nedoručil kurýr a vrátil ji zpět na depo. V chování kurýra spatřuji záměr. Navíc lže, zásilky nedodává a vrací bez zjevného důvodu zpět na DEPO. Na infolince nic neví, neporadí, diktují a rozesílají nefunkční kontakty, urgentní dodání zajistí po 26 hodinách, ke kterému nakonec vinou kurýra nedojde... jedním slovem KATASTROFA! Zásilku nechávám vrátit zpět odesílateli.


Požadované řešení

1. Dodávejte balíčky v avizované dny.
2. Ideálně ještě upřesněte čas, kdy k dodání dojde (u jiných společností to - světe div se!, docela dobře funguje).
3. Nevymýšlejte si důvody, proč jste zásilku nedodali a nelžete, že zákazník nebyl doma, nebo že nezvedá mobil.
4. Když to kurýr nedodá z vlastní viny, tak to prostě férově přiznejte! A sami kontaktujte zákazníka s tím, jaké navrhujete náhradní řešení.
5. Uvádějte na kurýry funkční telefonní čísla.
6. Naučte své kurýry slušnému chování tak, aby neposílali zákazníky do prdele a nezavěšovali jim telefony!

POKUD OVLÁDNETE TĚCHTO 6 JEDNODUCHÝCH KROKŮ, JSEM PŘESVĚDČENA O TOM, ŽE KE STÍŽNOSTEM DOCHÁZET NEBUDE A VŠICHNI BUDOU SPOKOJENÍ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2018 11:21, před 6 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícím zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 22:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.