Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26101Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2018, před 6 lety

Wanda Štrejlová

Znění stížnosti

Zaregistrovala jsem se v seznamce Singles 50. Profilová fota mých protějšků byla zamlžená a směla jsem každému poslat jednu zprávu, ale číst již nikoliv, dokud nezaplatím poplatek. Na výběr bylo několik možností - na měsíc na zkoušku, na několik měsíců a na rok. Měsíc na zkoušku se mi za 149,- Kč líbil a tak jsem dne 30.8.2018 poplatek zaplatila kartou. Už zde mi bylo dívné, že při platbě nebyl vyžadován bankovní kód. Stránky se mi otevřely a já s hrůzou zjistila, že pánové se ptají dle dané šablony. Dále jsem zjistila, že spousta protějšků má totožné profilové fotky - a už mi došlo, že toto je mezinárodní podvod.
E-mailem jsem obdržela potvrzení, že od zaplacení jsem již Premium členem a také oznámení, že se mi po měsíci budou automaticky strhávat další a další nehorázné poplatky, dokud smlouvu písemně nevypovím. Byl nabídnut i formulář na odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Tento jsem vyplnila, podepsala a poslala e-mailem na adresu firmy dne 31.8.2018, takže den poté, co jsem provedla platbu. Automat mi odpověděl, že společnost mi odpoví do třech pracovních dnů. Včera - 5.9.2018 jsem odpověď urgovala e-mailem. Už mi nepřišlo nic, ani automat. Mám obavy, aby firma nehrála o čas a nakonec si nevybírala bez mého svolení z mého účtu nehorázné sumy za podvod, který bez studu nabízí na internetu.


Produkt

Premium člen seznamky Singles50


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy s vrácením zaplacených 149,- Kč a vymazáním veškerých mých dat hlavně data mé platební karty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2018 11:36, před 6 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2018 14:50, před 6 lety

ID: 176942534


Dobrý den.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 149 Kč ke dni 10.09.2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.9.2018 09:37, před 6 lety


Wanda Štrejlová

Zatím čekám na připsání peněz na účtu; poté se vyjádřím

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2018 10:28, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla doplnit závěrečný komentář a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.9.2018 13:46, před 6 lety


Wanda Štrejlová

Peníze jsou již na účtě, děkuji

Trocha ze všeobecných podmínek společnosti:

3. Služby Singles50 a rozsah výkonů
– odst.2 Na základě odpovědí zákazníků vypracuje společnost Singles50 individuální výsledek testu zákazníka v elektronické formě. Tento výsledek testu bude zaslán zákazníkovi.

/Nic mi nebylo zasláno/

– odst.7 Tuto možnost navázání kontaktu a zasílání zpráv v interním komunikačním systému Singles50 může zákazník zakoupit na smluvně dohodnuté období, např. na tři měsíce nebo na šest měsíců (tzv. ”doba platnosti smlouvy”).

/Zakoupila jsem smluvně na zkoušku na 1 měsíc – ihned mi přišla odpověď, že budu kupovat každé 3 měsíce automaticky a to sice za 5x vyšší cenu (1 měsíc = 149,- Kč; 3 měsíce = 2247,- Kč), dokud nedám písemnou výpověď, tzn., že dobu platnosti smlouvy si společnost vysvětlila po svém na rozdíl od jejích všeobecných podmínek./

8. Výpověď, prodloužení smlouvy a nastavení služeb
– odst.2 Smlouva na zpoplatněnou službu zakoupenou prostřednictvím webové stránky se prodlouží automaticky o dobu platnosti dohodnutou při objednání

/Objednala jsem 1 měsíc - automaticky prodloužili o tři měsíce za pětinásobnou cenu!/

V případě předplatného na zkoušku, reklamních akcí a podobně je možné se od tohoto pravidla odchýlit. V každém případě bude zákazník také zde informován o době platnosti předplatného na zkoušku, možnosti výpovědi a jinak prováděném automatickém prodloužení.

/Ano, tuto informaci jsem dostala hned po zaplacení – a začala ihned jednat/

11. Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit….
Jestliže od této smlouvy odstoupíte, vrátíme vám všechny platby… neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů….


/Nikde v těchto obchodních podmínkách jsem se ale nedočetla, že si bez mého svolení smí zapamatovat moji platební kartu a jen tak si z ní prostě bez mého vědomí a bankovního PINu odebírat finance.

Ihned jsem vyplnila formulář na odstoupení od smlouvy a zaslala společnosti; automatická odpověď zněla, že vyřídí do třech pracovních dnů; nevyřídili ani do týdne, natožpak aby stihli do 14 dnů vrátit peníze...

Tak jsem tady a děkuji dTestu za „zatlačení“

Tato společnost by si svoje všeobecné podmínky měla občas taky přečíst, aby dle nich jednala i ona.

Ještě jednou díky, že jsem nemusela použít právníka, zablokovat kartu, změnit účet, odstěhovat se...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 14:18, před 6 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.