Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera jsem zjistil, že dlužím za zdravotní pojištění, protože jsem v určitém termínu nebyl studentem. O tom že jsem nebyl studentem, jsem nevěděl ,protože mi od školy nepřišel žádný dopis o rozhodnutí.
Dnes jsem byl na škole se zeptat, proč jsem nic neobdržel a nedali mi nijak vědět že jsem byl vyloučen. Dozvěděl jsem se, že dopis poslali, ale nebyl jsem zastižen a dopis jsem si nevyzvedl. Tohle je neuvěřitelné. Žádný takový dopis mi nikdy nepřišel, doručovatelka pošty mi nepřinesla rozhodnutí od děkana a ve schránce jsem nenašel ani žádné oznámení od pošty, že mám u nich doporučený dopis. Nikdy se nestalo, že bych vytratil oznámení, zapomněl na něj nebo něco podobného. V té době, kdy to mělo být doručováno, jsem byl doma. Takže žádné - nezastižen. A proč jsem neobdržel to oznámení taky nevím.
Vůbec bych se nedivil kdyby byli se školou domluveni.
Od této chvíle se České poště budu vyhýbat velkým obloukem.
Nejlepší by bylo zaplatit všechno co teď kvůli nich dlužím, ale předpokládám, že nad tím mávnou rukou, na něco se vymluví a budu si muset všechno zaplatit sám. Pěkně děkuju.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman