Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
To že pošta garantuje dodání do druhého dne je absolutní nesmysl. Mám balik do ruky každých cca 12 dni. Doba doručení? 4-5 dni. Pošta depo Říčany. Nyni opět bude se prý doručovat v úterý 4.9. Ani do 6.9. Nic. Prý si mám zavolat dorucovateli. Zkouším to 2 dny -nedostupný. Zavolejte si na depo Říčany. Dva dny mi nikdo nevzal telefon. Tak jak dál? Z pošty je mi na zvracení a to stále zdražují. Za co?
Odvolat vedeni depo Říčany. Toto zde trvá jiz několik let. Zcela nekompetentní lidé,zřejmě.
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána včas, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.