Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na konci června 2018 jsem zakoupil skrin Quadra. Pri první reklamaci chyběl veškerý spojovací materiál. Po dodání jsem zjistil, že některé části chybí a reklamoval podruhé. Posléze jsem zjistil, že opět něco chybí a požádal jsem proto o celý kompletní materiál. To trvá již měsíc a bylo mi sděleno, že v terminu, kdy má být reklamace vyřízena, to nebude stihnuto. Již přes dva měsíce mám tedy řádně zaplacenou skřín, avšak nejsem vlastní vinou s to ji užívat.
Skříň Quadratic 4130927.15
Vzhledem k času, který jsem strávil vyřizováním reklamací a po dvou měsících nemohu věc stale užívat, i přesto, že jsem ji řádně zaplatil, požadují minimálně snížení ceny zbozi - vraceni části peněz.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.