Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26111Náhradní autobusová doprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2018, před 6 lety

Vladimír Širlo

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 6. 9. 2018 jsem si naplánoval výlet vlakem ze stanice Děčín východ do Českého ráje. Na internetu jsem si našel spojení, které začínalo vlakem Sp 1999 - Děčín východ 5:25 hodin. Když jsem přišel v 5:15 na nádraží, nevěřil jsem svým očím: byla tam cedule, že náhradní autobusová doprava odjíždí z autobusové zastávky U rybníka, která nejen že nemá s dráhou nic společného, ale je vzdálená téměř kilometr od nádraží Děčín východ. Pochopitelně se to nedalo stihnout, takže bylo po výletě, zbytečně jsem vstával ve 4:15. Zažil jsem už mnoho výluk na tomto nádraží, ale vždy autobus přijel k nádraží. Domníval jsem se dokonce, že to ani jinak nejde. Vyvedli jste mě z omylu. Když už ale někdo tuto nesmyslnou změnu vymyslel, měl by se také postarat o to, aby se tato informace objevila na internetu.


Požadované řešení

V textu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2018 22:49, před 6 lety

Zákon ani jiný právní předpis neukládá přepravci v jaké maximální vzdálenosti od nádraží může být umístěno stanoviště náhradní dopravy. Z tohoto důvodu není právně vynutitelné umístění stanoviště náhradní dopravy v bližší vzdálenosti k nádraží.

V případě nevyhovujících přepravních služeb je však oprávněn spotřebitel podat stížnost. Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.