Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,25.4.2018 jsem u nás v Mariánských Lázních na prodejně O2 byla i s přítelem a žádala jsem od prodejce sloučení mobilního internetu a pevného internetu.Několikrát jsem tento požadavek opakovala.Prodejce mě mě ujistil,že tak učinil.Podepsala jsem tedy smlouvu.Jenže od té doby mi stále chodí dvojí účtování,volala jsem tedy na prodejnu co to má znamenat.K mému údivu mi bylo oznámeno,že žádné sloučení nemám.Jiný tarif na mobilní internet a jiný na pevný internet.Mám dotaz zda je nějaká možnost odstoupit od smlouvy,protože mi tady na prodejně bylo řečeno,že ne.Já si nemohu dovolit platit 1500kč každý měsíc za internet.Děkuji Petra Pošmurová
Pro mě by bylo nejlepší řešení odstoupit od smlouvy a vyřešit sloučení internetu mobilního a pevného.
|
Tweet |
Pokud zaměstnanec společnosti uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat smlouvu, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost této smlouvy.
Byl-li při prodeji zboží a služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikacích provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Dobrý den,
nevím, co máte na mysli tím sloučením, jelikož žádnou takovou možnost nenabízíme, každopádně není problém vše prověřit detailněji. Doplňte, prosím, do neveřejných informací referenční číslo z faktur, případně číslo přípojky, vše blíže prověříme. Děkuji.
S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.