Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
18.5. jsem odstoupila od smlouvy, odeslala zboží zpět a čekala na vrácení peněz.
28.6. jsem mailem vrácení peněz urgovala a následující den mi přišla odpověď od Kateřiny Svobodové - Zákaznická podpora, že peníze příští týden odešlou. Dosud ovšem nepřišly.
7161/M Dlouhé letní šaty se vzory černo-bílé Velikost M, 389,-Kč, 3308/KO2 Neviditelná podprsenka - Tělová Velikost košíčku: košíček B, 299,-Kč
Požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobry den,
penize Vam byli vraceny na ucet.
Ano, koncem září společnost peníze opravdu převedla na můj účet. Děkuji d´Testu za pomoc.
Stížnost uzavíráme na základě výše uvedeného sdělení, že bylo dosaženo dohody.