Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nechci dále odebírat produkt od firmy courlux čím.cz a nejde se mi snimi spojit neustále mi chodí jejich produkty a já je musím posílat zpět
Dámský holicí strojek s aloe Vera
Nechci dále odebírat jejich zboží děkuji
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti Courlux International SA může spotřebitelka kupní smlouvu kdykoliv vypovědět, a to zasláním písemné výpovědi prodávajícímu na adresu zákaznického servisu v ČR, případně telefonicky na uvedených kontaktech. Prodávajícího lze písemně kontaktovat přes zákaznický servis v ČR pro značku Visage d'Or: P.O. Box č. 54, 225 54 Praha 025. Telefonicky lze informace získat na tel.: 283 08 08 06, fax 283 93 39 69, e-mail: cz@courlux.com. Při veškeré komunikaci se zákaznickým servisem je vhodné uvést své zákaznické číslo.
Vzhledem k tomu, že společnost Courlux International SA nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitelka uhradit musela.
Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitelka jí není proto povinna přebírat. Bude-li jí jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Zákaznice paní Monika Hroudová si objednala dámský holicí systém značky Estelle Mood sama po internetu, a to v březnu roku 2018. Dále si sama opět po internetu přiobjednala ještě náhradní holicí strojek značky Estelle Mood. Obě tyto zásilky uhradila, ovšem až po opakované výzvě (po 2. písemné upomínce od firmy Courlux). Dále na základě její internetové objednávky, ve které souhlasila a objednala si také pravidelné dodávky náhradních holicích hlavic do systému Estelle Mood, jí firma Courlux zaslala první doplňující balení obsahující 10 břitů, dne 17. 7. 2018.
Tato zásilka v ceně 448 Kč nebyla do dnešního dne uhrazena, ani nebyla tato zásilka vrácena zpět na firmu Courlux. Paní Hroudová dosud žádnou zásilku zpět neposlala.
Co se týká dostupnosti zákaznického servisu pro firmu Courlux, tak mají zákazníci několik možností, jak ho kdykoliv kontaktovat. Telefonická zákaznická linka je v provozu v pracovních dnech od 8.00 do 18.00 hodin,
tel. číslo: 283 08 08 06. Dále je k dispozici e-mailová adresa: cz@courlux.com, a nebo webové stránky: www.courlux.com, kde je možné přihlásit se pod svým zákaznickým číslem a zaslat svůj požadavek na zákaznický servis. Veškeré e-mailové nebo internetové požadavky jsou vyřizovány do 3 pracovních dnů.
Tvrzení, že se není možné se zákaznickým servisem spojit, je tedy naprosto irelevantní.
Ze strany zákaznického servisu pro firmu Courlux potvrzujeme, že zasílání veškerých produktů na adresu paní Hroudové, zákaznické číslo: 73069046529, bylo ukončeno dne 7. 9. 2018.
Nicméně je nutné vypořádat pohledávku za výše uvedené, náhradní holicí hlavice, a to neprodleně. Buďto uhradit částku 448 Kč a hlavice si ponechat, a nebo neporušenou zásilku včetně faktury, zaslat obyčejně nebo doporučeně, na adresu zákaznického servisu v ČR: Zákaznický servis v ČR pro značku Estelle: P. O. Box 54,
225 54 Praha 025.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.