Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4.9.2018, 22:44 Hodin jsem se zaregistroval do Affaire1 (bezplatná seznamka tak uváděli).Po přihlášení jsem zjistil ,že obsah je zakázaný.Nešlo nic přečíst jenom tam byla zobrazena nabídka pro zaplacení VIP členství.Vybral jsem si z nabídky poplatek asi 170,-Kč/měsíc na dobu 12 měsíců.Platil jsem kartou a ještě po mě chtěli adresu a telefoní číslo.Nepřišel mi od Affaire1 žádný doklad o zaplacení tím jsem neměl přehled co jsem zaplatil. VIP členství bylo ihned aktivováno a obsah byl v momentu čitelný.
Ještě v ten den jsem se podíval na bankovnicvtí a nestačím se divit.Byla mi provedena blokace částka 8 319,48 Kč co mi odečtou z účtu.
5.9.2018, 00:16 Hodin jsem odeslal e-mail s žádostí o stornování zaplacené částky.A to takto: Dobrý den, provedl jsem 4.9.2018 na Vašich stránkách platbu kartou kterou chci reklamovat, stornovat a vrátit peníze zpět.
Jedná se o částku 8 319,48 Kč. Dnes 6.9.2018, 13:08 Hodin mi přišel e-mail od Zákaznický servis kundenservice@affaire1.cz v něm mi odpověděli to:
Poznamenali jsme Vaše odstoupení od smlouvy, ale bohužel jej nemůžeme přijmout. Dnes 6.9.2018, 18:34 Hodin jsem odpověděl na zprávu tím to :
( Dobrý den,
chci reklamovat členský poplatek, jeho výše neodpovídá hodnotě co byla uvedena před platbou.
Výše poplatku byla mylná a byl jsem uveden v omyl.
Tím byla v omylu provedena platba.
Došlo tak k nesprávné platbě.
Žádám zcela nebo částečně vrátit platbu. ( viz VOP: VII., Odst.7 ). )
S velikou prosbou Vás velice prosím o pomoc vyřešit tento problém.
Jsem s psychikou na dně nevím co s tím.
Děkuji za Vaši pomoc Martin Kodym
Požaduji částku 8 319,48 Kč vrátit na účet.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.