Společnost


D&L Markets s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26129Cenové rozdíly leták

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2018, před 6 lety

Rada Radslav

Znění stížnosti

pravidelně chodí leták PARTNER do schránky v mém bydlišti v Nučicích. V posledním letáku platném od 28.8.2018 do 9.9.2018 je na titulní straně uvedena položka Braník výčepní sklo 0,5 l. sklo za cenu 7,90 Kč.
Dne 6.9.2018 jsem v obchodě Pražská 55 252 16 Nučice zakoupil předmětné pivo Braník v počtu 20 ks.Za tento nákup jsem zaplatil 198,- Kč (za ks 9.90 Kč). Na můj dotaz proč neprodávají za akční cenu z letáku oba zaměstnanci odpověděli,že cena již neplatí.
Tak vlastně nechápu proč mě posílají takové letáky.


Požadované řešení

Požaduji nápravu a ukončení roznášky letáků s nepravdivými údaji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2018 15:04, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou uvedenou v letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2018 21:36, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.