Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26131Rezervace hotelu v Montrealu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2018, před 6 lety

Josef Melen

Znění stížnosti

Hotel Celebrities v Montrealu ,nejdříve rezervace potvrzena,potom zrušena ,ale peníze byli strženy a odeslány!!! Mohu doložit dokumentací.. Požaduji urgentně vyřešit buď potvrzenou rezervací s doručenou platbou nebo vrácení pěněz,pokoje jsou stále v nabídce ,odlétá se v říjnu a potřebuji mít zajištěné ubytování!!! Melen Josef


Požadované řešení

Požaduji urgentně vyřešit buď potvrzenou rezervací s doručenou platbou nebo vrácení pěněz,pokoje jsou stále v nabídce ,odlétá se v říjnu a potřebuji mít zajištěné ubytování!!! Melen Josef


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2018 14:23, před 6 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Společnost ve svých všeobecných obchodních podmínkách výslovně uvádí, že nese odpovědnost za přímé škody, které spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil, nebo které mu vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností podnikatele souvisejících s poskytováním služeb, a to do celkové výše celkové ceny rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 15:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.