Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
poslední dobou i když jsem v dopoledních hodinách doma stále nacházím ve schránce oznámení, že jsem nebyla zastižena. Zvonky máme plně funkční, ale paní pošťačka se ani neobtěžuje jak zazvonit tak ani zaklepat a rovnou mi vhazuje do schránky oznámení, že jsem nebyla doma a mám si dopis vyzvednout na poště. A poslední dobou je to tak stále. Například letos v červenci mi bylo SIPO doručeno o dva týdny později a když jsem si volala na poštu bylo mi řečeno, že jej doručovatelky dostaly k roznosu již před týdnem a mám se dostavit s OP na poštu pro nové. Byla bych velmi vděčná, kdyby paní doručovatelka zanechala své lenosti a byla tak velmi laskavá a když mám doporučený dopis zvedla ruku, zazvonila na náš zvonek a vyčkala než si pro něj z prvního patra sejdu. Ona si vhozením oznámení do schránky sice práci ulehčí, ale vznikne tím komplikace tomu, komu měla dopis doručit.
Majakovského 2124/48 Karviná
Byla bych velmi vděčná za to, kdyby paní doručovatelka když má pro mne poštu alespoň zazvonila a ne mi rovnou vhazovala oznámení, že mě nezastihla.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman