Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#26140Výměna oleje při garanci na Škodě Octavia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2018, před 6 lety

Vladimír Pacoň

Znění stížnosti

Při garančním servisu mi bylo řečeno,že si nemůžu dodat mnou zakoupený předepsaný olej na výměnu,který je originál má předepsanou záruku.Já ho koupím za 200 Kč a jejich olej je o 600 Kč dražší,což dělá asi 2 700,-Kč na víc.Říkají,že to mají nakázané ze Škody Mladá Boleslav.


Produkt

Škoda Octavia 1,4 benzín 110 kw


Požadované řešení

Tento přístup se mně nezdá spravedlivý.
Jinak s cenou na jiné díly souhlasím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 18:59, před 6 lety

Pokud by prodávající žádal po spotřebitelovi, aby užíval pouze motorový olej určitého výrobce (aniž by se tento výrobek nějakým způsobem lišil od motorových olejů ostatních výrobců), jinak přijde o zákonná práva z vadného plnění, jednalo by se o omezení práv spotřebitele, ke kterému se nepřihlíží.

Uvedené jednání prodávajícího by také mohlo být vyhodnoceno jako porušení hospodářské soutěže dle § 3 odst. 2 písm. f) zákona o ochraně hospodářské soutěže. Spotřebitel by v takovém případě mohl podat podnět Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, který vykonává dozor nad dodržováním povinností plynoucích ze zákona o ochraně hospodářské soutěže.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 16:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.