Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes 7.9. jsem byla tradičně nakoupit v prodejně v Zábřehu kolem 13hodiny. U pultu se salámy jsem si vybrala 5 druhů salámů po 20dkg. Bohužel zde byla nová paní prodavačka a jedna stávající. Salámy mi prodávala stávající zaměstnankyně. Na lístku jsem měla vše správně uvedeno, ale teď jsem sáček se salámy rozdělala a mám tam úplně jiné salámy a jiné množství. Takže jsem zaplatila něco, co jsem nedostala. Byl tam neskutečný zmatek. Nikdy dřív se mi to nestalo. Těžko se to dokazuje, protože mi můžete říci, že to tam bylo, že si vymýšlím apod., ale jsem totálně znechucena. Do obchodu to mám 20km, kdybych to neměla tak daleko, tak bych Vám to tam šla omlátit o hlavu. Pro vyřešení jsem neudělala nic, protože opravdu cestu 20km tam a 20km zpět mi nikdo nezaplatí a ještě by se mi mohli vysmát. Nejlepší by bylo, kdybyste jak za starých časů a např. v pobočce v Pardubicích lepili přímo na balíček salámu lístek s cenou a předávali nakupujícím. Potom by se toto nemohlo stát.
salámy z akčního letáku
Jako řešení bych byla ráda za slevu na další nákup.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.