Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#26147Výměna salámů u obslužného pultu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2018, před 6 lety

Miluše Kleiblová

Znění stížnosti

Dnes 7.9. jsem byla tradičně nakoupit v prodejně v Zábřehu kolem 13hodiny. U pultu se salámy jsem si vybrala 5 druhů salámů po 20dkg. Bohužel zde byla nová paní prodavačka a jedna stávající. Salámy mi prodávala stávající zaměstnankyně. Na lístku jsem měla vše správně uvedeno, ale teď jsem sáček se salámy rozdělala a mám tam úplně jiné salámy a jiné množství. Takže jsem zaplatila něco, co jsem nedostala. Byl tam neskutečný zmatek. Nikdy dřív se mi to nestalo. Těžko se to dokazuje, protože mi můžete říci, že to tam bylo, že si vymýšlím apod., ale jsem totálně znechucena. Do obchodu to mám 20km, kdybych to neměla tak daleko, tak bych Vám to tam šla omlátit o hlavu. Pro vyřešení jsem neudělala nic, protože opravdu cestu 20km tam a 20km zpět mi nikdo nezaplatí a ještě by se mi mohli vysmát. Nejlepší by bylo, kdybyste jak za starých časů a např. v pobočce v Pardubicích lepili přímo na balíček salámu lístek s cenou a předávali nakupujícím. Potom by se toto nemohlo stát.


Produkt

salámy z akčního letáku


Požadované řešení

Jako řešení bych byla ráda za slevu na další nákup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2018 14:36, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2018 09:57, před 6 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2018 10:21, před 6 lety

Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.