Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26151Opakované nedoručení "balíku do ruky"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 hodin 39 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2018, před 6 lety

Jana Krhovjáková

Znění stížnosti

Hezký den přeji. Dne 06.09.2018 mi byla zaslána SMS, že mi bude téhož dne doručován "balík do ruky" (zásilka DR0336011330X) na adresu tř. 1.máje 1666, 753 01 Hranice. Balík mi nebyl doručen- telefonicky jsem zažádala příslušnou poštu o znovudoručení následující den. Opět mi přišla ráno SMS, že mi bude doručována zásilka výše uvedená, ale nikdo mi opět nic nedoručil a odpoledne mi přišla SMS,že se nepodařilo zásilku doručit a proto je uložena na poště, přestože jsem byla celý den doma a zvonek nám funguje.Dnes se mi přes několikeré snažené nepodařilo na poštu dovolat. Nerozumím tomu,jak je to možné? Děkuji za vysvětlení a doufám, že se to již nikdy nebude opakovat.Připadá mi velmi nefér, že si připlatím za službu (balík do ruky), která nefunguje! S pozdravem. Jana Krhovjáková


Produkt

zásilka DR0336011330X


Požadované řešení

Navrhuji vrácení peněz za službu, která nezafungovala...protože si budu muset jít pro objemný balík na poštu sama. děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2018 06:52, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.