Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26152Podvodný web

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2018, před 6 lety

Jiří Hrabě

Znění stížnosti

Podávám stížnost na výše uvedený web. Při prvním vstupu na web se musíte registrovat. Platbu nepožadují pouze na email chodí stále upozornění kolik lidí má zájem o seznámení. Po zvážení, že je tolik zájemců se rozhodnete zaplatit, ale po zaplacení už nikdo nikde není. Tváře jsou rozmazané tudíž vše jsou fejkové účty pro nalákaní. Což je podvod.
Další zajímavostí je výpověď, musíte ji učinit faxem!


Požadované řešení

Zablokování webu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2018 14:30, před 6 lety

Pokud by se skutečně na seznamce nevyskytovali žádní skuteční uživatelé, potom by se skutečně jednalo ze strany společnosti o nekalou obchodní praktiku ve formě klamavého konání, která je zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, zakázaná.

Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem, může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 21:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.