Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#26161Prodej spáleného pečiva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2018, před 6 lety

Jaroslav Svěrák

Znění stížnosti

V posledních cca 3 týdnech se na prodejně Tesco expres Dolní Břežany náměstí na sádkách prodává po ránu spálené rozpékané pečivo, běžným způsobem bývá ve většině prodejen, že když to někdo spálí tak to rozhodně jde do odpisu a nebudu tím provokovat zákazníky , aby si to koupili a přišli o zuby, snad má aspoň někdo , například manažer, vedoucí dne odpovědnost a svědomí aby tohle strkal do regálu...........ostuda ostuda , to že není veškeré pečivo po ránu v regále totiž tak moc nevadí, jako přijít o zuby !!!!!


Produkt

Většina rozpékaného pečiva


Požadované řešení

Žádám o nápravu a zaškolení pracovníka ,který má pečivo na starosti, vždyť přece stačí, aby rozpékané pečivo pekly o 1-2 minuty méně, protože je lepší nedopečené než spálené .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2018 11:10, před 6 lety

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).

Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2018 21:37, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.