Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dna.8 2018 som objednala od postovne zdarma 3 saty ktore som zaplatila sekom A z posty na ucet sk 7583300000002300518740 var symb 1100155810 sekom som platila po opytani ci sa moze platit aj sekom odpovedali ze ano.Prisla esemeska ze mam zaplatit ze som nezaplatila alebo poslat prefoteny sek o zaplateni. Sek som prefotila a poslala na adresu Ateli sro sokolovska118 plzen.To som uz aj volala na t c +420374445974 tam mi pani povedala ze sek nedostali ze dakde su ale nevie kde.Poslala som sek z mobyla na sluzby zakaznikov zas som volala ale my oznamyli ze sek sa neda otvorit prisla sms ze mam zaplatit do 7 dni Zas som volala pani my oznamila ze sek maju tak som sa potesila konecne Nato prisla sms ze mam zaplatit Tak co si mam mysliet kto hovori pravdu Nedaju sa poslat sms lebo adresa je neplatnaa cislo +421902028139 neplatne nemam ako inak vam preukazat uz ze som zaplatila clovek ma len jedne nervy.mali my povedat ze neplate sekom nebola by som objednavala nic. Tak dufam ze to bolo len nedorozumenie. Michalkova spisske vlachy
1 neonove saty ( lahucke )2cierne biele kvety .3 farebne. a taky model ako tie cierne z kvetmy
Saty sa my pacili potesila by som sa keby som ich mala No ked nebudu saty tak musia byt peniaze . Potom budem pozadovat naspet peniaze
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
platbu za Vaši objednávku č.1100155810 dosud neevidujeme. Aby mohla být platba k objednávce automaticky přiřazena, musí se VS shodovat s číslem objednávky.
Zašlete nám prosím potvrzení o provedení platby, abychom mohli Vaši platbu dohledat a spárovat s objednávkou. Jako potvrzení stačí zaslat fotografii kontrolního ústřižku složenky.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.