Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Při každém nákupu v prodejnách Tesco HK a Tesco čerpací stanici HK, Rašínova, mám problém uplatnit dárkové poukázky Edenred.
Prodavači nejsou informovaní o novém vzoru, který je letos vydávaný s platností do 31.12.2019.
Odmítají tyto nové vzory akceptovat - neoprávněně.
Brzdím tím frontu, prodavači mě již několikrát zesměšňovali a uráželi před ostatními zákazníky, že nemohou za to, že zdržuji frontu a odmítám jim za nákup zaplatit platnými poukázkami, nebo penězi...je mi to skutečně velmi nepříjemné, navíc, když vím, že chyba je na jejich straně a je to jejich neznalost.
Dnes 9.9.2018 mému synovi kolem 15 hod. opět odmítli vzít tyto poukázky na čerpací stanici Tesco HK. Bohužel ani pracovnice na informacích nebyla kompetentní a o nových letošních vzorech nevěděla - to je pak těžké...kde se tedy mohu dovolat svého práva, když ani tyto pracovnice nemají správné informace ?
Prosím o okamžitou nápravu.
neakceptování dárkové poukázky Edenred na prodejnách Tecso a čerpací stanici Tesco HK
Okamžitě informovat všechny zaměstnance na prodejnách a čerpacích stanicích a vždy jim ihned aktualizovat přehledy a seznamy akceptovaných poukázek.
Prosím o zpětnou vazbu, jak bude tato moje stížnost řešena a jakým způsobem bude zjednána náprava
Salayová Ludmila
|
Tweet |
Dle zákona je jediným platidlem, které musí prodejce přijímat koruny české. Poukázky tedy nejsou zákonným platidlem. Pokud konkrétní prodejce přijímá poukázky je to na jeho rozhodnutí. V takovém případě může mít prodejce, který je přijímá stanovené podmínky jejich uplatnění.
Na tuto skutečnost musí však být spotřebitel upozorněn předem. Pokud by spotřebitel nebyl předem informován o podmínkách uplatnění a platby přijímanými poukázkami, kdy tato informace by měla být známa předem a vhodně zpřístupněna, tak je nutné na to prodejce upozornit. V případě, že by nedošlo k nápravě, je možno obrátit se na Českou obchodní inspekci se stížností.
Přijímání platby prostřednictvím určitých poukázek záleží vždy na smlouvě mezi zprostředkovatelem stravenek a jejich objednavatelem. Pokud je například na vstupních dveřích provozovny prodejce v době návštěvy spotřebitele uvedeno logo zprostředkovatele stravenek, měl by obsluhující personál povinnost platbu stravenkami přijmout.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.